Tokrat imamo sveže vohunske fotografije novega volkswagna transporter, ki ga bodo uradno pokazali septembra.
Novi volkswagen transporter bodo pokazali šele jeseni, T7 pa se bo ponašal z novo platformo, ki so jo pri Volkswagnu razvili skupaj s Fordom. Posledično bo transporter T7 na voljo z dizelskim, priključnohibridnim in povsem električnim pogonom. Že ob splovitvi bo na voljo kot kombi z devetimi sedeži, kot kombi z dvema vrstama sedežev in večjim tovornim delom, tudi kot kesonar. Seveda bo novi transporter na voljo tudi s paketom bolj dinamičnih zunanjih dodatkov, vendar zaenkrat imena za tega še niso razkrili, bo pa prvič v zgodovini avtodom california izdelan na osnovi modela multivan, in ne na osnovi modela transporter.
Prihodnji volkswagen transporter bo uporabljal Fordovo tehnologijo, torej tudi baterije, elektromotorje, klasične motorje in menjalnike, tako da bo tehnološko transporter zelo podoben fordu transit. Električni e-transporter bo zato ponudil ali 100 kW (136 KM) ali 160 kW (217 KM) moči (v obeh primerih tudi 415 Nm navora) pri čemer bo baterija ponudila uporabnih 74 kWh elektrike, posledično pa bo takšen transporter lahko na elektriko prevozil do 380 kilometrov (WLTP). Polnjenje bo potekalo preko enosmernega toka z močjo do največ 125 kW, preko izmeničnega z največ 11 kW.
Priključnohibridni transporter bo premogel enak pogon kot ford kuga, torej bosta 2,5-litrski atmosferski štirivaljnik in elektromotor skupno ponudila 165 kW (225 KM) moči, pri čemer bo baterijski sklop pogoltnil 14,4 kWh elektrike, od tega bo na voljo 11,8 kWh elektrike za vožnjo. Upamo, da bodo vgradili vsaj hitrejši polnilnik, ker pri fordu kuga se baterija polni z močjo največ 3,6 kW, kar je za današnje čase popolnoma nesprejemljivo. Poleg tega bo na voljo še 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki bo ponudil ali 81 kW (110 KM) ali 110 kW (150 KM) moči, pri čemer se bo moč na sprednji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami. Seveda bo na voljo tudi štirikolesni pogon, a le ob kombinaciji s samodejnim menjalnikom z osmimi stopnjami.
V notranjosti lahko tokrat pričakujemo nekaj bolj prefinjenih materialov, po vzoru tistih iz modela multivan, vsekakor pa bosta multivan in transit custom praktično enako velika, v višino pa bosta zaradi lažjega premikanja po mestih manjša od dveh metrov. Klasičen transporter bo lahko v tovorni del naložil do največ 1.360 kilogramov tovora, električni e-transporter do največ 1.100 kilogramov. Novi volkswagen transporter bo gotovo malenkost dražji od aktualnega, ki stane najmanj 38.228 EUR (furgon). Tudi tokrat bo na voljo v več različicah in z mnogimi nadgradnjami.
Razkrili ga bodo septembra
Beri dalje