Testni primerek je bil tokrat električni volvo XC40 recharge pure electric twin motor s štirikolesnim pogonom, na njegov zadek pa so obesili prikolico Weinsberg CaraCito 450 FU. Že na začetku je potrebno povedati, da se je takšen, električno gnani SUV znamke Volvo odlično znašel v vlogi vlečnega vozila, predvsem zaradi velike zaloge razpoložljive pogonske moči (408 KM (300 kW) in 660 Nm motornega navora), čeprav v tem primeru govorimo o električnem 'cestnem vlakcu' s skupno maso v območju 3,7 tone (neto masa vlečnega vozila: 2138 kg, neto masa počitniške prikolice: 940 kg), ker so Nemci z dodatnimi 600 kilogrami obtežitve (uporabna nosilnost vlečnega vozila: 467 kg, uporabna nosilnost priklopljene počitniške prikolice: 260 kg) poskrbeli za bolj realne pogoje na testu. Zelo impresiven je tudi podatek o pospeševanju takšne električne 'cestne kompozicije', ker bo pospeševanje od 0 do 100 km/h lahko zaključeno že po 8,4 sekunde, zato prehitevalni manevri s priklopnikom v tem primeru za voznika ne predstavljajo problema. Nemci so ob tem pohvalili tudi manevriranje na parkiriščih, odnosno v kampih, ki je po zaslugi vgrajenega električnega pogona v švedskem SUV modelu, ki omogoča vozniku precizno doziranje pogonske moči, zelo enostavno in prijetno.
slika
So električni avtomobili zaradi vseh teh lastnosti res idealni 'vlečni konji'? Ja, če imate ob tem 'na lagerju' res veliko časa, ker je takšen volvo sicer res odličen, vendar pa tudi zelo 'žejen vlečni konj', ki bo ob vleki počitniške prikolice zahteval postanek na vsaki dve uri vožnje (približno) in ob tem še najmanj 30 minut počitka ob priklopu na električno polnilnico, seveda pod pogojem, da vam bo na poti uspelo najti nezasedeno polnilnico. Nemci so pred tem testom poskrbeli tudi za samostojno testiranje približno 2,2 tonske švedske 'cestne lokomotive', ki lahko drvi z največ 180 km/h, in ob tem ugotovili, da se na vsakih 100 prevoženih kilometrov zadovolji s 23,3 kWh (povprečna poraba električne energije), s tem se je električno gnali volvo približal WLTP navedbam proizvajalca, manj realna pa je navedba proizvajalca glede možnega akcijskega radija s samo enim polnjenjem vgrajenih akumulatorjev. Švedsko-kitajska naveza obljublja kupcem najmanj 418 'WLTP' kilometrov akcijskega dosega, v resnici bo 'električnega orgazma' konec že po približno 322 prevoženih kilometrih. Nemci pravijo, da lahko z enim polnjenjem akumulatorjev prevozite približno 400 kilometrov na avtocestah, vendar samo ob upoštevanju priporočene hitrosti za električna vozila, ki znaša od 90 do 100 km/h, ter ob odpovedovanju udobju v obliki večje količine vklopljenih komfortnih porabnikov električne energije …
slika
Ko so na modnega in z razumom ne najbolje usklajenega SUV Šveda obesili počitniško prikolico je njegova povprečna poraba hitro poskočila iz prej omenjenih 23,3 kWh na 35,1 kWh in oklestila akcijski radij na samo 214 kilometrov. Na koncu so Nemci hudomušno zapisali, da v tem primeru znani rek, ki pravi, da je pot v resnici cilj, povsem drži, ker bodo nemški turisti ob morebitnem obisku Hrvaške dlje časa na poti kot pa ga bodo preživeli na cilju.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Vleka prikolice z električnim avtomobilom

Novinarje nemške revije AUTO ZEITUNG je tokrat zanimalo kako se obnese vleka počitniške prikolice z električnim avtomobilom.

Beri dalje
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc
Električna mazda s klasičnim motorjem
NOVICE
Električna mazda s klasičnim motorjem
Mazda EZ-60
Iztok Krajnc
Outback na elektriko
NOVICE
Outback na elektriko
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Z ogromnim motorjem V12!
NOVICE
Z ogromnim motorjem V12!
Aston martin DB12 AMR
Iztok Krajnc
Vrača se TT
NOVICE
Vrača se TT
Audi TT
Iztok Krajnc
Sedmi outback je SUV
NOVICE
Sedmi outback je SUV
Subaru outback
Iztok Krajnc
Pristal je na asfaltu
NOVICE
Pristal je na asfaltu
Range rover velar
Iztok Krajnc
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc