Ja, prav ste prebrali. Honda CR-V e:FCEV je sicer priključni hibrid, vendar za premikanje uporablja vodik ali elektriko. To je seveda možno zato, ker poleg vodikove gorivne celice premore še večjo baterijo, ki jo je mogoče napolniti na polnilnici. Skupno spredaj postavljen elektromotor ponudi 129 kW (176 KM) moči in 310 Nm navora, rezervoar za vodik pa sprejme 4,3 kilograma plina, kar je dovolj za okoli 430 kilometrov vožnje. Poleg tega baterijski sklop pogoltne še dodatnih 17,7 kWh elektrike, kar je dovolj za dodatnih 46 kilometrov. Honda CR-V e:FCEV je sicer še dodatno uporaben zato, ker omogoča napajanje zunanjih naprav s skupno močjo 1500 vatov, kar pride prav še posebno pri kampiranju, delu na prostem ali pri kuhanju kave na parkirišču pred službo, s čimer lahko presenetite sodelavce.
slika
Zaradi drugačne porazdelitve teže so Hondini inženirji popolnoma spremenili nastavitve vzmetenja na obeh oseh, pri čemer so spredaj uporabili vpetje MacPherson, zadaj pa večvodilno premo. Bočna togost zadnjega dela se je tako povečala za 10 odstotkov, vzvojna togost zadnjega dela pa za 9 odstotkov v primerjavi z modeli z motorjem na notranje zgorevanje. Poleg tega so dodali še nove stabilizatorje, blažilnike in vzmeti. Honda CR-V e:FCEV je tudi prvi Hondin model, ki uporablja drugo generacijo gorivnih celic, ki so jih razvili skupaj s proizvajalcem avtomobilov General Motors. Po napovedih gre za precej bolj učinkovit, trpežen in bolj prefinjen sistem, ki je stroškovno bolj učinkovit od svojega predhodnika, saj naj bi stroške v primerjavi z gorivno celico Clarity zmanjšali za dve tretjini.
slika
Oblikovno se bo takšen CR-V razlikoval od ostalih v ponudbi po spremenjenih odbijačih, temnejših prtljažnih vratih, prozornih zadnjih lučeh in posebnih 10-krakih 18-palčnih platiščih. Trebuh avtomobila je povsem zaprt, da je izboljšan pretok zraka, posledično pa izboljšana tudi ekonomičnost. Poleg tega bo CR-V e:FCEV v ZDA, kjer bo na voljo čez nekaj mesecev, na razpolago samo z najboljšo opremo, torej z ogrevanima in električno nastavljivima sprednjima sedežema, zvočnim sistemom Bose z 12 zvočniki, dvopodročno klimatsko napravo, električno pomičnimi vrati prtljažnika, ogrevanim volanom in podlago za brezžično polnjenje naprav. Poleg tega multimedijski sistem premore 9-palčni zaslon na dotik, digitalni merilniki imajo svoj 10,2-palčni zaslon. Cena ni znana.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Vodik in elektrika

Honda CR-V na fotografijah sicer izgleda kot klasični priključni hibrid, vendar CR-V e:FCEV ponuja vožnjo ob pomoči vodika ali elektrike.

Beri dalje
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc
Električna mazda s klasičnim motorjem
NOVICE
Električna mazda s klasičnim motorjem
Mazda EZ-60
Iztok Krajnc
Outback na elektriko
NOVICE
Outback na elektriko
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Z ogromnim motorjem V12!
NOVICE
Z ogromnim motorjem V12!
Aston martin DB12 AMR
Iztok Krajnc
Vrača se TT
NOVICE
Vrača se TT
Audi TT
Iztok Krajnc
Sedmi outback je SUV
NOVICE
Sedmi outback je SUV
Subaru outback
Iztok Krajnc
Pristal je na asfaltu
NOVICE
Pristal je na asfaltu
Range rover velar
Iztok Krajnc
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc