Ja, prav ste prebrali. Honda CR-V e:FCEV je sicer priključni hibrid, vendar za premikanje uporablja vodik ali elektriko. To je seveda možno zato, ker poleg vodikove gorivne celice premore še večjo baterijo, ki jo je mogoče napolniti na polnilnici. Skupno spredaj postavljen elektromotor ponudi 129 kW (176 KM) moči in 310 Nm navora, rezervoar za vodik pa sprejme 4,3 kilograma plina, kar je dovolj za okoli 430 kilometrov vožnje. Poleg tega baterijski sklop pogoltne še dodatnih 17,7 kWh elektrike, kar je dovolj za dodatnih 46 kilometrov. Honda CR-V e:FCEV je sicer še dodatno uporaben zato, ker omogoča napajanje zunanjih naprav s skupno močjo 1500 vatov, kar pride prav še posebno pri kampiranju, delu na prostem ali pri kuhanju kave na parkirišču pred službo, s čimer lahko presenetite sodelavce.
slika
Zaradi drugačne porazdelitve teže so Hondini inženirji popolnoma spremenili nastavitve vzmetenja na obeh oseh, pri čemer so spredaj uporabili vpetje MacPherson, zadaj pa večvodilno premo. Bočna togost zadnjega dela se je tako povečala za 10 odstotkov, vzvojna togost zadnjega dela pa za 9 odstotkov v primerjavi z modeli z motorjem na notranje zgorevanje. Poleg tega so dodali še nove stabilizatorje, blažilnike in vzmeti. Honda CR-V e:FCEV je tudi prvi Hondin model, ki uporablja drugo generacijo gorivnih celic, ki so jih razvili skupaj s proizvajalcem avtomobilov General Motors. Po napovedih gre za precej bolj učinkovit, trpežen in bolj prefinjen sistem, ki je stroškovno bolj učinkovit od svojega predhodnika, saj naj bi stroške v primerjavi z gorivno celico Clarity zmanjšali za dve tretjini.
slika
Oblikovno se bo takšen CR-V razlikoval od ostalih v ponudbi po spremenjenih odbijačih, temnejših prtljažnih vratih, prozornih zadnjih lučeh in posebnih 10-krakih 18-palčnih platiščih. Trebuh avtomobila je povsem zaprt, da je izboljšan pretok zraka, posledično pa izboljšana tudi ekonomičnost. Poleg tega bo CR-V e:FCEV v ZDA, kjer bo na voljo čez nekaj mesecev, na razpolago samo z najboljšo opremo, torej z ogrevanima in električno nastavljivima sprednjima sedežema, zvočnim sistemom Bose z 12 zvočniki, dvopodročno klimatsko napravo, električno pomičnimi vrati prtljažnika, ogrevanim volanom in podlago za brezžično polnjenje naprav. Poleg tega multimedijski sistem premore 9-palčni zaslon na dotik, digitalni merilniki imajo svoj 10,2-palčni zaslon. Cena ni znana.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Vodik in elektrika

Honda CR-V na fotografijah sicer izgleda kot klasični priključni hibrid, vendar CR-V e:FCEV ponuja vožnjo ob pomoči vodika ali elektrike.

Beri dalje
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc