Novi volkswagen ID.7 je dolg skoraj pet metrov in je izdelan na evoluciji oblikovalskega jezika, ki je splovil modele ID.3, ID.4 in ID.5, zato je slednjim tudi podoben. Tudi ID.7 se bo ponašal z nizko streho, dejansko pa gre za petvratno limuzino, ki tako spredaj kot zadaj premore LED osvetlitev čez celotno širino, zadaj pa so luči bele barve, ko so izključene. Še več, količnik zračnega upora znaša samo 0,23 Cd, vsi ID.7 pa bodo imeli črno streho in črna B ter C stebrička.
slika
Za premikanje novinca skrbi nov elektromotor, ki so ga razvili skupaj s svojo izpostavo v kraju Kassel, premore pa 210 kW (286 KM) moči in je po napovedih zelo učinkovit. Hkrati gre za najzmogljivejši elektromotor z največ navora (še ni naveden) v družini ID. Po predvidevanjih se bo lahko takšen ID.7 pognal do 100 km/h v približno šestih sekundah, seveda pa bo kasneje predstavljena še štirikolesna različica GTX, verjetno z okoli 294 kW (400 KM) moči. Na voljo sta dva baterijska sklopa, pri čemer manjši ponudi neto 77 kWh elektrike, večji pa neto 82 kWh elektrike. Posledično pri Volkswagnu navajajo, da bo lahko ID.7 prevozil do 615 oziroma do 700 kilometrov s polno baterijo.
slika
Pri Volkswagnu so se pri snovanju električnih ID.3 in ID.4 zelo opekli, saj so ponudili preveč cenene materiale v notranjosti, obupno počasen multimedijski sistem in tečen volan z na dotik občutljivimi površinami. Po napovedih je zato ID.7 v notranjosti precej bolj prefinjen, bistveno več je tudi mehkih površin, spredaj pa bosta na voljo celo sedeža s certifikatom za zdravje hrbtenice, ki bosta ob doplačilu premogla še 10 prilagodljivih zračnih blazin, ki bodo omogočale masažo. Še več, sprednja sedeža bosta premogla še napreden sistem uravnavanja temperature, ki uporablja senzorje temperature in vlage, posledično pa sistem omogoča optimalno ogrevanje, hlajenje, celo sušenje, če vas kdaj slučajno ujame naliv.
slika
Na armaturni plošči je 15-palčni zaslon na dotik z novejšim multimedijskim sistemom, za katerega iskreno upamo, da deluje bistveno bolj gladko kot sistemi v avtomobilih ID. doslej. Poleg tega so osvetlili še spodnji del, kjer so na dotik občutljive površine za nastavljanje glasnosti in temperature klimatske naprave. Poleg tega bo kabina osvetljena z ambientalno osvetlitvijo sestavljeno iz štirih plasti, ki bodo prikazovale različne svetlobne vzorce in barve.
slika
Ni nam všeč, da so se spet odločili za ekstremno majhen zaslon za digitalne merilnike, ker vsi ne želijo doplačati 2 tisoč in več evrov za projekcijski prikazovalnik z razširjeno resničnostjo, prav tako nam ni všeč, da so tudi ID.7 opremili z zastarelim in slabo delujočim volanom z na dotik občutljivimi površinami. Nedolgo nazaj so rekli, da se ga bodo znebili, so morebiti pozabili? Na seznamu dodatne opreme bo še panoramska streha s posebnimi polimerno razpršenimi tekočimi kristali, ki steklo spremenijo v motno ob dotiku gumba, na voljo je tudi 700-vatni zvočni sistem Harman Kardon s 14 zvočniki. Posodobili so še navigacijski sistem, ki porablja podatke ostalih voznikov, da ustvari bolj natančen izračun poti in polnjenja na poti.
slika
Platforma MEB je kriva za veliko odlagalnih mest in skoraj 3 metre dolgo medosje, zaradi česar bo ogromno prostora za noge v drugi vrsti. Na voljo je še velik prtljažnik, katerega velikosti še niso izdali, polnjenje na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom pa bo odvisno od izbrane baterije. Manjša bo omogočala 170 kW polnjenje, večja polnjenje z močjo do 200 kW, vstopni ID.7 pa bo že poleti stal slabih 60 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Volkswagen ID.7

Pri Volkswagnu so po mesecih draženja končno pokazali svoj novi električni zastavonoša – ID.7. V primerjavi z ostalimi električnimi avtomobili znamke Volkswagen je precej bolj sofisticiran, če lahko verjamemo napovedim.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc