slika
Proti koncu leta 2021 so nas pri znamki Toyota presenetili s predstavitvijo striktno električno gnanega prototipa športnega avtomobila, ki bi pri tej znamki lahko nadaljeval tradicijo modela MR2. Sedaj so iz Japonske pricurljale nove informacije glede tega prototipa.
Avtomobil, ki so ga Japonci prvič pokazali v decembru leta 2021, se upira aktualni modi, ki je poskrbela za neskončen dotok novih SUV modelov, ker uteleša vse nekdanje vrednote (kompaktne zunanje mere, samo en par bočnih vrat, dvosedežnik, oblika sledi namenu, lahka masa in živahen bencinski pogonski sklop) pravih športnih avtomobilov iz vrst kupejev in njihovih odprtih sorodnikov. Po navedbah japonske revije Best Car magazine so se Japonci odločili, da si na začetku tega teksta omenjen prototip iz leta 2021, ki naj bi v serijski različici nosil logotipe znamke Gazoo Racing, zasluži prehod v serijsko proizvodnjo.
slika
slika
Po do sedaj znanih informacijah gre za športni avtomobil v velikosti aktualne mazde MX-5, ki naj bi z razumno prodajno ceno v območju od 16.500 do 21.000 ameriških dolarjev (približno) pritegnil veliko domačih in tujih kupcev.
Japonci ob tem ne stavijo na 'elektriko', posledično naj bi za samodejno premikanje tega vozila poskrbel 1,0-litrski blagohibridni pogonski sklop s pritaknjeno turbo tehnologijo. 3-valjni bencinski motor, ki ga razvijajo pri znamki Suzuki, bo lahko po potrebi mobiliziral približno 120 'konj' (88 kW) ter 200 Nm motornega navora, in to ob povezavi z nizko maso (približno 1000 kg), zato bo takšen avtomobilček povsem zadostno živahen (pospeševanje od 0-100 km/h v območju devetih sekund).
Pri znamki Toyota bodo ob tem poskrbeli za razvoj podvozja in vzmetenja, ki ga bo najbrž prispevala aktualna generacija toyote yaris, medtem ko so pri znamki Daihatsu zadolženi za ustvaritev dokončne serijske podobe bodočega kompaktnega japonskega športnika v stilu nekdanje toyote MR2, ki je v dveh generacijah zelo uspešno kopirala zasnovo (ob tem so jo tudi ponesli na višjo raven) ljudskega športnika s sredinsko nameščenim pogonskim sklopom, ki so jo iznašli Italijani s prihodom kultnega fiata X1/9.
Posted on

Vrnitev k tradicionalnim vrednotam

Beri dalje
Vse različice novega A6
NOVICE
Vse različice novega A6
Audi A7
Iztok Krajnc
Supermačka s širokimi boki
NOVICE
Supermačka s širokimi boki
TWR supercat
Iztok Krajnc
Francoska reli sestavljanka
NOVICE
Francoska reli sestavljanka
Rolls-Royce 'Jules' prototype
Iztok Krajnc
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc