Konec leta 2026 bo Mercedes-Benz predstavil novo električno platformo VAN.EA, ki bo podlagala tudi povsem novi razred V. Slednjega smo že ujeli med testiranjem.
Platforma VAN.EA bo izdelana tako, da bo lahko sprejela samo elektromotor, torej s slednjo vgradnja motorjev na notranje zgorevanje odpade. Prvi kombi, ki bo izdelan na novi platformi bo razred V, ki se bo z novo platformo osredotočil na učinkovitost in zmogljivost. Posledično bodo vse strani avtomobila optimizirane, vključno z aerodinamiko, električnim pogonom, celo pnevmatike. Cilj je seveda zagotoviti najdaljši možen doseg z optimalno velikostjo baterije za slehernega kupca. Sprednji del vozila bo vedno enak, tam bosta imela dom električni pogon in sprednja prema, kupci pa bodo lahko imeli besedo pri dveh drugih modulih. Srednji bo spreminjal dolžino vozila, takisto želeno velikost baterije, zadnji modul pa bo kriv za štirikolesni pogon ali pogon na sprednji kolesi.
Pri Mercedes-Benzu želijo z novo platformo ponudili tudi nov nivo prestiža, odvisno od želja kupca, najsibo za ljubitelje prostočasnih aktivnosti, prevoz prefinjenih poslovnežev, morebiti celo za brezogljično mobilno pisarno. Pričakovano je, da bo Mercedes-Benzov razred V s polno baterijo prevozil krepko več kot 500 kilometrov, pri čemer bo na voljo nekaj sistemov za lažjo vožnjo (SAE 2), torej samodejno zaviranje in speljevanje, ohranjanje voznega pasu, aktivni radarski tempomat. Konec desetletja bo na voljo tudi delna samodejna vožnja SAE 3, kjer bo vozilo sicer vozilo samo, vendar bo lahko kadarkoli zahtevalo, da voznik prevzame kontrolo.
Vse bo povsem novo
Beri dalje