Audi A7 bo na voljo tako kot limuzina in karavan, seveda pa lahko pričakujete vse različice, tudi terensko allroad, nabrito S7 in brutalno RS 7. Mi smo prototipe že ujeli med testiranjem na hladnem severu, kjer trenutno opravljajo testiranja pri -15 °C. Avtomobil bo izdelan na posodobljeni platformi MLB, ki bo zdaj nosila ime PPC, na voljo pa bodo elektrificirani pogoni, med drugim tudi priključnohibridni, ki bodo z lahkoto na elektriko prevozili okoli 100 kilometrov. Zmogljivejši izdaji S7 in RS 7 bosta verjetno opustili simfonijo osmih valjev pod pokrovom motorja, kjer zdaj pričakujemo prisilno polnjene šestvaljnike, verjetno pa bo tudi šlo za priključnohibridni pogon.
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
Vizualno se novi A7 ne bo drastično razlikoval od električnega brata A6, podobno bodo oblikovani tako maska, kot odbijača, luči pa ne bodo deljene. Veliko podobnosti bo tudi v kabini, kjer bodo trije zasloni na armaturni plošči, seveda bo tretji na seznamu dodatne opreme. Volan nam v novem A5 ni najbolj všeč, tako da upamo, da bo A7 že dobil nadgrajenega, vsekakor pa bo kabina prijetna in z vrhunskimi materiali. Smo pa pri A5 že opazili, da je sponka varnostnega pasu pretežka, zato na nepravilnih podlagah ves čas udarja po plastiki B-stebrička, če sopotnika ni v avtu. Upamo, da pri A7 ne bo tako.
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
K sreči so bili odgovorni dovolj pametni, da so so se odločili ohraniti A7 allroad, ki je med kupci še kako priljubljen, predvsem zaradi povečane oddaljenosti od tal, klasičnega štirikolesnega pogona quattro in zaradi zaščitne plastike vseokrog. Za spodnji strani sprednjega in zadnjega odbijača je še dodatna zaščita podvozja, prototip pa je med testiranjem obut v 20-palčna platišča. Pričakujte visoko vstopno ceno in prihod sredi leta 2026. Vstopni audi A7 bo gotovo dražji od aktualne generacije, ki je še vedno na voljo za najmanj 54.388 EUR, za A6 avant še zahtevajo 57.071 EUR, za A6 allroad najmanj 82.040 EUR, za S6 najmanj 84.736 in za RS 6 najmanj 130.356 EUR.
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
Posted on

Vse različice novega A6

Novi audi A6 bo postal audi A7, tokrat pa vam že lahko pokažemo vohunske fotografije vseh različic, ki kmalu pripeljejo tudi k nam.

 

Beri dalje
Še naprej z motorji na notranje zgorevanje
NOVICE
Še naprej z motorji na notranje zgorevanje
Opel
Iztok Krajnc
Letos prihaja posodobljeni jogger
NOVICE
Letos prihaja posodobljeni jogger
Dacia jogger
Iztok Krajnc
Motorji z notranjim zgorevanjem ostajajo
NOVICE
Motorji z notranjim zgorevanjem ostajajo
Porsche macan
Iztok Krajnc
Hibridnih 196 ‘konjičkov’
NOVICE
Hibridnih 196 ‘konjičkov’
Subaru crosstrek hybrid
Iztok Krajnc
Električni kombi bo kmalu tukaj
NOVICE
Električni kombi bo kmalu tukaj
Kia PV5
Iztok Krajnc
Kuštralo vas bo 665 ‘konjičkov’
NOVICE
Kuštralo vas bo 665 ‘konjičkov’
Aston martin vantage roadster
Iztok Krajnc
Polo praznuje abrahama!
NOVICE
Polo praznuje abrahama!
Volkswagen polo
Iztok Krajnc
Nadgrajeni model prihaja še letos
NOVICE
Nadgrajeni model prihaja še letos
DS 4
Iztok Krajnc
95-odstotno pripravljen
NOVICE
95-odstotno pripravljen
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
‘Defender’ za 14.000 evrov
NOVICE
‘Defender’ za 14.000 evrov
BAW BJ 212 'Beijing'
Iztok Krajnc