Ena izmed novosti na letošnjem sejmu IAA Transportation je tudi striktno električno gnani 3-osni ‘samohodni’ polpriklopnik znamke ZF, ki lahko ob vleki s klasično gnanim vlačilcem zagotovi uporabnikom nižjo povprečno porabo pogonskega goriva, s tem pa tudi nižje CO2 emisije.
Nemška ideja za nižjo povprečno porabo goriva pri vlačilcih ob vleki polpriklopnikov (semi-trailer) je zanimiva, ker je takšen 3-osni polpriklopnik opremljen z električnim pogonom, ki mu lahko zagotovi 210 kW lastne pogonske moči, ob tem je takšen polpriklopnik opremljen tudi s sistemom za rekuperacijo električne energije. Nemci pravijo, da lahko ta praktična rešitev poskrbi za občutno znižanje povprečne porabe goriva in ustvarjenih CO2 emisij pri vlečnem vozilu, ob tem omenjajo -16 odstotkov ustvarjenih CO2 emisij pri navezi s fosilno gnanim tovornjakom in do -40 odstotkov ustvarjenih CO2 emisij v primeru, ko takšen polpriklopnik vleče hibridni vlačilec.

Ta rešitev je že prepričala dva nemška proizvajalca polpriklopnikov (Kässbohrer in Krone), ker sta tokrat v Hannoverju že predstavila dva prototipa polpriklopnikov, opremljenih s tehnologijo podjetja ZF.
Vsestranska podpora ob vleki
Beri dalje