Nemci so pokazali vstopni električno porsche macan 4S, ki se ponaša s konkretno konjenico in vstopno ceno najmanj 81 tisočakov v Nemčiji.
Porsche je predstavil dve novi različici električnega model macan, pri čemer bo vstopni odslej premogel pogon samo na zadnji kolesi, kar je prvič v zgodovini znamke, v Nemčiji pa bo stal najmanj 80.900 evrov. Drugi model, štirikolesno gnan macan 4S bo stal najmanj 90.700 evrov, oba pa bosta na cestah že v drugi polovici leta. Obe izdaji premoreta baterijski sklop, ki pogoltne 100 kWh elektrike, s čimer bo vstopni porsche macan lahko po WLTP prevozil do 641 kilometrov, štirikolesno gnan do največ 606 kilometrov. Seveda oba premoreta enako platformo kot ostali modeli v ponudbi, zaradi česar je na voljo 800-voltna arhitektura, ki se lahko navidezno razdeli v dve 400-voltni napeljavi za potrebe polnjenja, zaradi česar se poveča tudi sama hitrost polnjenja preko enosmerne napetosti. Še več, vstopni macan ima samo en elektromotor in je kar 110 kilogramov lažji od vstopnega štirikolesno gnanega brata, skupno pa ima na voljo 250 kW (340 KM) sistemske moči, začasno pa 265 kW (360 KM) in 563 Nm navora, zaradi česar se lahko do 100 km/h požene v 5,7 sekunde in doseže hitrost 220 km/h.
Porsche macan 4S ima dva elektromotorja in sistemsko ponudi 330 kW (448 KM) moči, začasno največ 380 kW (516 KM) in 820 Nm navora, zaradi česar se lahko do stotice požene v 4,1 sekunde in doseže hitrost 240 km/h. Hitro polnjenje je omogočeno z močjo 270 kW preko enosmerne napetosti, tako da se baterija od 10 do 80 odstotkov napolni v 21 minutah. Porsche macan 4S se lahko pohvali še s prilagodljivimi blažilniki, zračno vzmetenje in vektorska razporeditev moči pa sta na seznamu dodatne opreme. Poleg novih pogonov je na voljo razširjena barvna paleta za vse modela macan, tudi 'terenski' paket off-road s črno zaščitno plastiko vseokrog, takisto z malenkost drugačnima odbijačema, zaradi česar je povečan vstopni kot. Terenski paket poveča tudi oddaljenost od tal za 1 centimeter na skupno 195 milimetrov.
Vstopni model s 360 ‘konji’
Beri dalje