Pri Volkswagnu so končno pokazali še najbolj nabrito izdajo modela ID.7, ID.7 GTX. Novinec bo v klasični in karavanski izdaji premogel 340 ‘konjičkov’.
Volkswagen ID.7 GTX se bo v obeh izdajah ponašal z dvema elektromotorjema, skupaj pa bo na voljo 250 kW (340 KM) sistemske moči. Elektriko bo zagotavljala baterija, ki bo neto ponudila 86 kWh elektrike, posledično pa bo mogoče prevoziti do 595 kilometrov po WLTP (584 pri ID.7 GTX tourer), pri najbolj pohlevnih izdajah do 709 kilometrov. ID.7 GTX se bo do 100 km/h pognal v 5,4 sekunde, izdaja tourer v 5,5 sekunde, seveda pa bo pri obeh na voljo tudi pametna elektronska zapora diferenciala, ki inteligentno razporedi moč obeh elektromotorjev na obe osi, seveda po potrebi. Še več, ID.7 GTX se ponaša tudi s hitrejšim polnjenjem, saj je baterijo mogoče napolniti od 10 do 80 odstotkov v 26 minutah, če se polni na hitri polnilnici z močjo največ 200 kW. Na voljo je še pametni sistem upravljanja z baterijo, ki predpripravi (torej ohladi ali ogreje) baterijo, ki je naslednji postanek vnesen v navigacijski sistem.
Kako se volkswagen ID.7 GTX vizualno ločuje od klasičnih primerkov? Ima več temnejših dodatkov in dvobarvno zunanjost, takisto bolj dinamično oblikovana odbijača in 20-palčna platišča. Na seznamu so še večja 21-palčna, če se požvižgate na doseg, takisto rdeča barva 'king's red', ki skrbi za takojšnjo opaznost. V notranjosti se nadaljuje kombinacija temnejših dodatkov in rdeče barve, sprednja sedeža sta športna in dobro objameta sprednja potnika, seveda pa je na voljo tudi elektrokromatska panoramska streha, ki lahko steklo z dotikom gumba naredi ali prozorno ali neprozorno. V Nemčiji bo predprodaja stekla (ŠELE?!) 6. junija, ko bodo za ID.7 GTX zahtevali najmanj 63.155 EUR, za ID.7 GTX tourer najmanj 63.995 EUR, izdaji ID.7 pro S in ID.7 tourer pro S pa bodo Nemce stale najmanj 58.895 oziroma 59.785 evrov. Več o klasičnem ID.7 si sicer lahko prebereš tukaj.
Ku-ku, GTX je tu!
Beri dalje