Volkswagen ID.7 GTX se bo v obeh izdajah ponašal z dvema elektromotorjema, skupaj pa bo na voljo 250 kW (340 KM) sistemske moči. Elektriko bo zagotavljala baterija, ki bo neto ponudila 86 kWh elektrike, posledično pa bo mogoče prevoziti do 595 kilometrov po WLTP (584 pri ID.7 GTX tourer), pri najbolj pohlevnih izdajah do 709 kilometrov. ID.7 GTX se bo do 100 km/h pognal v 5,4 sekunde, izdaja tourer v 5,5 sekunde, seveda pa bo pri obeh na voljo tudi pametna elektronska zapora diferenciala, ki inteligentno razporedi moč obeh elektromotorjev na obe osi, seveda po potrebi. Še več, ID.7 GTX se ponaša tudi s hitrejšim polnjenjem, saj je baterijo mogoče napolniti od 10 do 80 odstotkov v 26 minutah, če se polni na hitri polnilnici z močjo največ 200 kW. Na voljo je še pametni sistem upravljanja z baterijo, ki predpripravi (torej ohladi ali ogreje) baterijo, ki je naslednji postanek vnesen v navigacijski sistem.
slika
Kako se volkswagen ID.7 GTX vizualno ločuje od klasičnih primerkov? Ima več temnejših dodatkov in dvobarvno zunanjost, takisto bolj dinamično oblikovana odbijača in 20-palčna platišča. Na seznamu so še večja 21-palčna, če se požvižgate na doseg, takisto rdeča barva 'king's red', ki skrbi za takojšnjo opaznost. V notranjosti se nadaljuje kombinacija temnejših dodatkov in rdeče barve, sprednja sedeža sta športna in dobro objameta sprednja potnika, seveda pa je na voljo tudi elektrokromatska panoramska streha, ki lahko steklo z dotikom gumba naredi ali prozorno ali neprozorno. V Nemčiji bo predprodaja stekla (ŠELE?!) 6. junija, ko bodo za ID.7 GTX zahtevali najmanj 63.155 EUR, za ID.7 GTX tourer najmanj 63.995 EUR, izdaji ID.7 pro S in ID.7 tourer pro S pa bodo Nemce stale najmanj 58.895 oziroma 59.785 evrov. Več o klasičnem ID.7 si sicer lahko prebereš tukaj.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Ku-ku, GTX je tu!

Pri Volkswagnu so končno pokazali še najbolj nabrito izdajo modela ID.7, ID.7 GTX. Novinec bo v klasični in karavanski izdaji premogel 340 ‘konjičkov’.

Beri dalje
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc