Pri Volkswagnu so pri spravljanju novih modelov na ceste včasih ekstremno počasni in enako velja tudi za ID.buzz GTX, ki so ga napovedali že leta 2022. Nemci so novinca končno pokazali, a obenem takoj napovedali, da bo na cestah pristal šele v drugi polovici aktualnega leta, torej ga bomo morali še čakati. V vsakem primeru pa bo ID.buzz GTX tehnično bolj napreden od različic, ki že vozijo po cestah, saj bo različica s kratko razdaljo premogla novejšo baterijo, ki pogoltne 79 kWh elektrike (neto), torej enako kot v modelih ID.3 GTX in ID.7 GTX. Baterija bo dovajala moč dvema elektromotorjema, ki bost skupaj ponudila 250 kW (340 KM) sistemske moči, pri čemer zadnji elektromotor proizvede 210 kW (282 KM) in sprednji 80 kW (108 KM) moči. To pomeni, da se bosta obe izdaji lahko pognali do 100 km/h v 6,5 sekunde, hitrost pa je na žalost elektronsko omejena na 160 km/h. Na papirju je sicer skupno, če seštejete, moči res več, vendar je zaradi omejitev baterije na voljo 'samo' 250 kW (340 KM). Novejša baterija pa omogoča tudi hitrejše polnjenje, na hitrih polnilnicah z močjo do 185 kW preko enosmernega toka, zato se lahko v približno 25 minutah napolni od 10 do 80 odstotkov.
slika
ID.buzz GTX s podaljšanim medosjem bo dobil enaka elektromotorja z enakim naborom moči, bo pa baterija v trebuhu ponudila več elektrike za vožnjo, skupno neto 86 kWh. Večja baterija omogoča tudi hitrejše polnjenje z močjo 200 kW, tako da se bo v enakih 25 minutah, torej kot manjša, napolnila od 10 do 80 odstotkov. Poleg tega je dobro vedeti, da lahko izdaja z manjšim medosjem veleče prikolico z zavoro do skupne teže 1800 kilogramov, različica s podaljšanim medosjem pa do skupne teže 1600 kilogramov. Treba je namreč razumeti, da ima daljši ID.buzz GTX še tretjo vrsto sedežev, po želji celo elektrokromno (pametno) stekleno streho.
slika
V primerjavi z ostalimi izdajami ima ID.buzz GTX že zunaj nekaj opaznih sprememb, v prvi vrsti malenkost spremenjeno obliko odbijačev in posebno rdečo barvo candy, ki je na voljo tudi v dvobarvni izdaji s kombinacijo srebrne. V osnovi bo ID.buzz GTX obut v 19-palčna platišča, na seznamu dodatne opreme pa bodo tudi 21-palčna.
slika
V notranjosti je več črno-rdeče kombinacije, bolj zajetni so tudi sedeži, prav tako pa je na armaturni plošči zdaj 12,9-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki premore celo osvetljene drseče površine za upravljanje. ID.buzz GTX bo po napovedih na voljo šele v drugi polovici letošnjega leta, vstopni model pa bi lahko stal okoli 80 tisočakov, če jih morate za osnovnega že zdaj nameniti dobrih 65.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Najzmogljivejši ‘Bulli’ v zgodovini!

Pri Volkswagnu so pokazali najbolj zmogljiv ID.buzz, ki nosi dodatno oznako GTX. To pomeni, da se povečana moč prenaša na vsa štiri kolesa.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc