T-roc je za Volkswagen zelo pomemben model, zato se z veseljem ukvarjajo z razvojem naslednje generacije. Mi smo prototip ujeli že tretjič, tokrat med testiranjem zavornega sistema, je pa že zdaj jasno, da bo novi T-roc oblikovno podoben največjemu modelu tayron. Kamuflažna folija zakriva večjo masko v obliki satovja, podroben pogled pa razkriva tudi led trak, ki povezuje sprednje luči, takisto večje dovode zraka na spodnji strani odbijača. Poleg tega bosta na voljo osvetlena emblema spredaj in zadaj, kjer bo drugi led trak povezoval luči. V notranjosti bo seveda na voljo večji zaslon multimedijskega sistema, slednji bo znatno nadgrajen, k sreči pa bo na voljo še nekaj klasičnih gumbov, če ne drugače vsaj na volanu.
slika
Drugi volkswagen T-roc bo izdelan naplatformi MQB evo, torej bo na voljo več elektrifikacije pogonskih sklopov. To seveda lahko celo pomeni, da bo T-roc prvič na voljo tudi kot priključni hibrid, v vsakem primeru pa bodo vsi pogoni blagohibridni. Za ljubitelje dizelskih motorjev bo za premikanje še vedno na voljo tudi 2,0-litrski turbodizelski TDI, ki bo ponudil ali 85 kW (116 KM) ali 110 kW (150 KM) moči, vedno pa bo za prenos moči skrbel dvosklopčni robotizirani menjalnik DSG. Verjetno bo vstopni volkswagen T-roc še vedno poganjal 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki ga bo dopolnjeval 1,5-litrski turbobencinski štirivaljni TSI z močjo 110 kW (150 KM). Še več, za ljubitelje hitre vožnje bo na voljo volkswagen T-roc R, ki bo za premikanje uporabljal 2,0-litrski turbobencinski štirivaljni TSI z močjo 221 kW (300 KM), čeprav se zna zgoditi, da bo dobil zmogljivejši stroj z močjo 245 kW (330 KM). Klasični motorji torej nekaj časa še ostajajo, k sreči, vsekakor pa v naslednji generaciji ne bomo videli različice T-roc z mehko streho, saj so jih kupci enostavno kupili premalo.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Z izgledom največjega brata

Pri Volkswagnu pospešeno razvijajo novo generacijo modela T-roc, saj se slednji še vedno zelo dobro prodaja.

Beri dalje
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc
Izven Evrope na fosilna goriva
NOVICE
Izven Evrope na fosilna goriva
Jeep compass
Iztok Krajnc
Ameriški lotus išče novega lastnika
NOVICE
Ameriški lotus išče novega lastnika
Panoz AIV roadster
Iztok Krajnc
Koliko ventilov potrebuje motor?
NOVICE
Koliko ventilov potrebuje motor?
Ventili
Iztok Krajnc
Druga posodobitev
NOVICE
Druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Borba za prestol se nadaljuje
NOVICE
Borba za prestol se nadaljuje
Audi A6
Iztok Krajnc
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
NOVICE
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Električna škoda s sedmimi
NOVICE
Električna škoda s sedmimi
Škoda
Iztok Krajnc
Slovo novih dveh modelov
NOVICE
Slovo novih dveh modelov
Mercedes-Benz
Iztok Krajnc