Električna peugeota E-3008 in E-5008 bosta kmalu na voljo z večjo baterijo, s katero bosta lahko po WLTP prevozila do 700 oziroma do 668 kilometrov.
Električna peugeota E-3008 in E-5008 sta tehnično identična, seveda pa E-5008 ponuja več sedežev in več prostora za tovor. Oba elektrikarja bosta odslej lahko s sabo prevažala tudi večjo baterijo, ki bruto pospravi 98 kWh elektrike, za vožnjo pa je na voljo 96,9 kWh elektrike. Trenutno je za veliko baterijo rezerviran elektromotor, ki ponudi 170 kW (231 KM) moči, prav tako pa je baterijo mogoče polniti z močjo največ 160 kW. To pomeni, da se, če polnilnica to omogoča, baterija lahko napolni od 20 do 80 odstotkov v 27 minutah, oziroma po 10 minutah polnjenja lahko po WLTP prevozite novih 150 kilometrov.
Pričakujemo še štirikolesno gnane izdaje, kjer bo na voljo največ moči, skupno 240 kW (326 KM) sistemske moči in 509 Nm navora, zaradi česar se bo lahko takšen peugeot e-3008 lahko pognal do 100 km/h v 6,4 sekunde, osnovni e-3008 za to potrebuje 8,7 sekunde in izdaja z večjo baterijo 8,9 sekunde. Hitrost je omejena na 170 km/h, razen pri izdaji z dvema elektromotorjema, kjer bo mogoče doseči hitrost 180 km/h. Vstopni električni peugeot E-3008 je pri nas na voljo za najmanj 45.200 EUR, E-5008 v Nemčiji za najmanj 51.150 EUR, seveda pa so na voljo tudi hibridni in priključnohibridni pogoni.
Z večjo baterijo do 700 kilometrov daleč
Beri dalje