Vzdevek moped, ki predstavlja okrajšavo nemške besedne zveze „MOtorrad“ mit „PEDalen“ (motorno kolo s pedali) smo dobili nekoliko kasneje, izbrali so ga na nekem, nam neznanem natečaju. Že v oktobru leta 1953 so na novi 'moped vlak' skočili tudi pri tedaj uveljavljeni motociklistični znamki NSU, ker so na takratnem frankfurtskem avtomobilskem salonu prvič predstavili njihov novi 49-kubični moped z imenom quickly, ki je na proizvodnih trakovih nadomestil močnejši model quick (delovna prostornina pogonskega sklopa: 98 kubičnih centimetrov, 1936-1953), čeprav so Nemci ob tem še vedno proizvajali dvokolesne modele fox, lux in max. Lahki (masa: 42 kg) quickly je uporabniku lahko ponudil 1 kilovat (1,4 KM) pogonske moči, ki mu je omogočil 'divjanje' s približno 40 km/h.
slika
Ker so bili to časi, ko se je povojna Zahodna Nemčija po uničujočih posledicah druge svetovne vojne pričela postavljati na noge, je skladno s tem pričelo naraščati tudi število ljudi, ki so si želeli in so si lahko privoščili tako imenovani „fahrbaren Untersatz“ ('mobilni podstavek') pod njihovimi zadnjicami. Če k temu prištejete še ugodno nemško prodajno ceno takšnega mopeda v višini povprečne 1,5 bruto plače (525 nemških mark), potem vas naval na tedanje prodajne salone znamke NSU sploh ne sme presenetiti, ker pri znamki NSU na začetku sploh niso bili sposobni zadovoljiti potreb kupcev, čeprav so ob tem hitro poskrbeli za dvig dnevnih kvot (iz 500 na 1000 primerkov) izdelanih mopedov. Za dodatnih 15 nemških mark so kupcu ob nakupu modela quickly dostavili še 'De Luxe' opremo v obliki priložene zračne tlačilke, prtljažnika in varnostne ključavnice.
slika
Leta 1957 se je pojavila še nova športno-elegantna različica z imenom 'Quickly Cavallino', ki je bila na voljo samo v rdeči barvi, ker so Nemci ob tem želeli posnemati italijansko 'la dolce vita' (sladko življenje) filozofijo. Leta 1959 se je pojavil 'sanjski' quickly T („Traum“-Quickly), ki je privabljal kupce z boljšo zaščito pred vremenskimi vplivi, dodatnim hlajenjem pogonskega sklopa ter zadnjim vzmetenjem. Leta 1960 so Nemci predstavili še športno različico quickly TT, ki ji je leta 1961 sledila še različica quickly TT/K, kjer črka K simbolizira 'Kickstarter'. Kariera modela quickly se je zaključila leta 1966, po tem, ko so kupcem dostavili približno 1,2 milijona takšnih mopedov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Začetnik nemške moped scene

Prvega januarja leta 1953 so v Nemčiji po predhodni odobritvi tedanjih nemških politikov ustoličili novo demokratično obliko (motorizirano dvokolo) ljudskega transporta, ki od lastnikov takšnih ni zahtevala registracije, plačila davka in vozniškega izpita.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc