Vzdevek moped, ki predstavlja okrajšavo nemške besedne zveze „MOtorrad“ mit „PEDalen“ (motorno kolo s pedali) smo dobili nekoliko kasneje, izbrali so ga na nekem, nam neznanem natečaju. Že v oktobru leta 1953 so na novi 'moped vlak' skočili tudi pri tedaj uveljavljeni motociklistični znamki NSU, ker so na takratnem frankfurtskem avtomobilskem salonu prvič predstavili njihov novi 49-kubični moped z imenom quickly, ki je na proizvodnih trakovih nadomestil močnejši model quick (delovna prostornina pogonskega sklopa: 98 kubičnih centimetrov, 1936-1953), čeprav so Nemci ob tem še vedno proizvajali dvokolesne modele fox, lux in max. Lahki (masa: 42 kg) quickly je uporabniku lahko ponudil 1 kilovat (1,4 KM) pogonske moči, ki mu je omogočil 'divjanje' s približno 40 km/h.
slika
Ker so bili to časi, ko se je povojna Zahodna Nemčija po uničujočih posledicah druge svetovne vojne pričela postavljati na noge, je skladno s tem pričelo naraščati tudi število ljudi, ki so si želeli in so si lahko privoščili tako imenovani „fahrbaren Untersatz“ ('mobilni podstavek') pod njihovimi zadnjicami. Če k temu prištejete še ugodno nemško prodajno ceno takšnega mopeda v višini povprečne 1,5 bruto plače (525 nemških mark), potem vas naval na tedanje prodajne salone znamke NSU sploh ne sme presenetiti, ker pri znamki NSU na začetku sploh niso bili sposobni zadovoljiti potreb kupcev, čeprav so ob tem hitro poskrbeli za dvig dnevnih kvot (iz 500 na 1000 primerkov) izdelanih mopedov. Za dodatnih 15 nemških mark so kupcu ob nakupu modela quickly dostavili še 'De Luxe' opremo v obliki priložene zračne tlačilke, prtljažnika in varnostne ključavnice.
slika
Leta 1957 se je pojavila še nova športno-elegantna različica z imenom 'Quickly Cavallino', ki je bila na voljo samo v rdeči barvi, ker so Nemci ob tem želeli posnemati italijansko 'la dolce vita' (sladko življenje) filozofijo. Leta 1959 se je pojavil 'sanjski' quickly T („Traum“-Quickly), ki je privabljal kupce z boljšo zaščito pred vremenskimi vplivi, dodatnim hlajenjem pogonskega sklopa ter zadnjim vzmetenjem. Leta 1960 so Nemci predstavili še športno različico quickly TT, ki ji je leta 1961 sledila še različica quickly TT/K, kjer črka K simbolizira 'Kickstarter'. Kariera modela quickly se je zaključila leta 1966, po tem, ko so kupcem dostavili približno 1,2 milijona takšnih mopedov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Začetnik nemške moped scene

Prvega januarja leta 1953 so v Nemčiji po predhodni odobritvi tedanjih nemških politikov ustoličili novo demokratično obliko (motorizirano dvokolo) ljudskega transporta, ki od lastnikov takšnih ni zahtevala registracije, plačila davka in vozniškega izpita.

Beri dalje
Sedmič bo patruljiral s še več moči
NOVICE
Sedmič bo patruljiral s še več moči
Nissan patrol
Iztok Krajnc
Prototip električnega ferrarija
NOVICE
Prototip električnega ferrarija
Ferrari EV
Iztok Krajnc
50 let kultnega poltovornjaka
NOVICE
50 let kultnega poltovornjaka
Mazda REPU
Iztok Krajnc
Električni G80 je še bolj prefinjen
NOVICE
Električni G80 je še bolj prefinjen
Genesis electrified G80
Iztok Krajnc
Drugo leto že v tvoji garaži!
NOVICE
Drugo leto že v tvoji garaži!
Audi Q3
Iztok Krajnc
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
NOVICE
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
Cupra formentor VZ5
Iztok Krajnc
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
NOVICE
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
Citroën berlingo
Iztok Krajnc
Bigster že prihodnje leto
NOVICE
Bigster že prihodnje leto
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Druga prenova prinaša kup nadgradenj
NOVICE
Druga prenova prinaša kup nadgradenj
Volvo XC90
Iztok Krajnc
Okoljevarstveni kompaktni bentley
NOVICE
Okoljevarstveni kompaktni bentley
Bentley blower jnr.
Iztok Krajnc