Pri Bentleyu so predstavili svojo zadnjo ultra-prestižno serijo avtomobilov z motorjem W12. Gre za bentley batur convertible, ki se v klubu ekskluzivnosti pridružuje modeloma bacalar in batur coupé.
Če se vam ob pogledu na bentleye cedijo sline, potem gotovo veste, da svojemu oddelku za personalizacijo pravijo Mulliner. Ravno pri slednjem so skupno izdelali samo 16 posebnih kabrioletov, ki so izdelani po željah posameznega kupca, v vsakem primeru pa gre za ultra-prestižne kabriolete in zadnje bentleye zgoraj brez, ki se bodo ponašali z motorjem W12.
V drobovju se skriva podvozje bentleya continental GT, na katerega so seveda namestili povsem drugačne zunanje panele, ki so, zanimivo, izdelani iz karbonskih vlaken. Prav tako batur convertible kot batur coupé služita kot predogled oblikovne smeri, ki se ji bodo podrejali vsi prihajajoči modeli. V prvi vrsti gre za minimalizem, saj so manjše luči tako spredaj kot zadaj, poleg tega pa so popolnoma spremenili pokrov strehe, ko je ta odprta, da je povsem drugačen od tistega pri continental GT convertible. Prav tako se lahko batur convertible pohvali z zadnjim spojlerjem v stilu račjega repa, zanimiva pa je še oblikovna linija črnega dodatka, ki se začne na pokrovu motorja, ko povsem zaokroži kabino pa se vrne naprej, skoraj do kraja pokrova. Za razliko od modela bacalar, ki je povsem brez strehe, se lahko batur convertible pohvali z zložljivo platneno streho, ki jo je mogoče odpreti ali zapreti do hitrosti 50 km/h.
Avtomobil na fotografijah je sicer primerek številka 'nič' in služi samo kot pokazatelj tega, kaj vse je mogoče spremeniti po lastnih željah. Model 'nič' se tako lahko pohvali s satenasto barvo skoraj povsod, takisto s kontrastnim sijajnim zaključkom pokrova motorja, zunanjih ogleda, okvirja vetrobranskega tekla in lakiranega zračnega mostu za sedeži. Kabina je takšna kot pri baturju s trdo streho, posledično podobna tisti v modelu continental GT, so pa materiali na precej drugačnem nivoju. Skoraj vse materiale je mogoče po želji zamenjati, dotični primerek ima na primer 3D natisnjene dodatke v rožnato-zlati barvi.
Za premikanje posebneža skrbi 6,0-litrski turbobencinski motor W12, najzmogljivejša iteracija tega Bentleyevega motorja, ki proizvede 551 kW (750 KM) moči in 1000 Nm navora. To je kar 40 odstotkov več moči, kot jo je enak motor ponudil v modelu continental GT leta 2003, hkrati pa porabi 25 odstotkov manj goriva. Moč se na vsa kolesa prenaša preko robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama, ki premore osem stopenj, seveda ne manjka niti zapora diferenciala. Batur convertible bo zadnji bentley z motorjem W12, saj jih bodo prenehali izdelovati že to poletje, zelo zaželen pogonski sklop pa bo zamenjal nov priključnohibridni z motorjem V8. Štajerci bi rekli: »Kak slabo!«.
Zadnji kabriolet z motorjem W12
Beri dalje