Mercedes-benz EQC je v svoji kratki zgodovini imel kar nekaj težav. Že v osnovi ni bil tehnološko najbolj dovršen, ko je zapeljal na ceste, kar pa je verjetno krivo za to, da so se zdaj Nemci od njega poslovili. EQC smo sicer prvič v konceptni obliki kot EQ videli že leta 2016, tri leta kasneje pa je zapeljal na ceste. Bil je prvi povsem električni SUV, ki so ga pri Mercedes-Benzu postavili na ceste, zaradi časovne stiske pa je bil izdelan na platformi za klasične pogonske sklope modela GLC. Posledično so morali inženirji sprejeti kar nekaj kompromisov, zaradi česar je bil omejen tudi sam doseg avtomobila, po NEDC na največ 471 kilometrov, po WLTP okoli 410, sam pogonski sklop ni bil najbolj učinkovit, v notranjosti ni bilo obilja prostora, prav tako pa je tehtal okoli dve toni in pol. Res je, da je bilo konkurence ob splovitvi mercedes-benza EQC malo, na voljo sta bila samo večja audi e-tron, danes Q8 e-tron, in tesla model X, ter primerljivo velik jaguar I-pace, ki se tudi poslavlja.
slika
Mercedes-Benz sicer pripravlja zamenjavo za EQC, ki smo jo že ujeli med testiranjem, vendar kupcem ne bo na voljo pred koncem leta 2025. Najbližja alternativa v ponudbi tako ostaja električni EQE SUV, ki je izdelan na namenski električni platformi, zaradi česar je bolj napreden. Še več, drugi EQC bo opustil svoje ime, saj so se Nemci odločili, da v prihodnje električni modeli ne bodo imeli več začetnice EQ.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Zbogom in adijo!

Nemci so naznanili, da EQC takoj ne bo doživel druge generacije. Tako so se po samo petih letih posvojili od svojega električnega modela.

Beri dalje
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc
Raval bo kmalu med nami
NOVICE
Raval bo kmalu med nami
Cupra raval
Iztok Krajnc
Vojaška mravljica
NOVICE
Vojaška mravljica
Ari 1570
Iztok Krajnc
Končno jih je srečala pamet
NOVICE
Končno jih je srečala pamet
Audi
Iztok Krajnc