Nemci so naznanili, da EQC takoj ne bo doživel druge generacije. Tako so se po samo petih letih posvojili od svojega električnega modela.
Mercedes-benz EQC je v svoji kratki zgodovini imel kar nekaj težav. Že v osnovi ni bil tehnološko najbolj dovršen, ko je zapeljal na ceste, kar pa je verjetno krivo za to, da so se zdaj Nemci od njega poslovili. EQC smo sicer prvič v konceptni obliki kot EQ videli že leta 2016, tri leta kasneje pa je zapeljal na ceste. Bil je prvi povsem električni SUV, ki so ga pri Mercedes-Benzu postavili na ceste, zaradi časovne stiske pa je bil izdelan na platformi za klasične pogonske sklope modela GLC. Posledično so morali inženirji sprejeti kar nekaj kompromisov, zaradi česar je bil omejen tudi sam doseg avtomobila, po NEDC na največ 471 kilometrov, po WLTP okoli 410, sam pogonski sklop ni bil najbolj učinkovit, v notranjosti ni bilo obilja prostora, prav tako pa je tehtal okoli dve toni in pol. Res je, da je bilo konkurence ob splovitvi mercedes-benza EQC malo, na voljo sta bila samo večja audi e-tron, danes Q8 e-tron, in tesla model X, ter primerljivo velik jaguar I-pace, ki se tudi poslavlja.

Mercedes-Benz sicer pripravlja zamenjavo za EQC, ki smo jo že ujeli med testiranjem, vendar kupcem ne bo na voljo pred koncem leta 2025. Najbližja alternativa v ponudbi tako ostaja električni EQE SUV, ki je izdelan na namenski električni platformi, zaradi česar je bolj napreden. Še več, drugi EQC bo opustil svoje ime, saj so se Nemci odločili, da v prihodnje električni modeli ne bodo imeli več začetnice EQ.
Zbogom in adijo!
Beri dalje