slika
Pri Renaultu bodo z omejeno posebno izdajo modela megane R.S. ultime proslavili 47. obletnico Renaultsporta, obenem pa se bodo poslovili od nabritega megana in oznak R.S..
Renault je leta 1976 ustanovil športno divizijo Renaultsport, ki je od takrat kupcem ponudila kar nekaj hitrih cestnih avtomobilov, takisto nekaj dirkalnikov za Formulo 1, WRC in tudi Formulo E. Že decembra leta 2021 se je Renaultsport združil z Alpine, ki bo odslej ponujal hitre francoske avtomobile, kljub temu pa so se Francozi odločili znamki Renaultsport pomahati v slovo s posebnim primerkom modela megane R.S. z dodatno oznako ultime.
slika
Avtomobil bo izdelan na osnovi modela megane R.S. trophy, skupno pa jih bodo izdelali 'samo' 1.976, s čimer se hkrati poklanjajo letnici ustanovitve športne divizije Renaultsport. V celotni nameravajo avtomobil predstaviti v petek, na tokijskem avtomobilskem salonu, v primerjavi s klasičnim primerkom pa posebnež premore nekaj kozmetičnih sprememb, saj mehanskih na žalost skoraj ne bo. Megane R.S. ultime se bo ponašal z novimi nalepkami na strehi, pokrovu motorja, zadnjem odbijaču in na sprednjih blatnikih, izdelali pa so jih po vzoru novega Renaultovega logotipa in dodali letnico 1976. Na voljo bo v štirih barvah – beli, oranžni, rumeni in črni, poleg tega pa so razširili blatnike, spredaj za 60 in zadaj za 45 milimetrov, da bo imel še bolj impozantno držo na cesti. Izgled novinca zaokrožajo stranski dovodi zraka, žarometi R.S. vision in velik srednje postavljen izpuh.
slika
Renault megane R.S. ultime bo obut v 19-palčna platišča, na katerih bodo športne pnevmatike, poleg tega pa bo premogel še nižje in trše vzmetenje cup, takisto štirikolesno krmiljenje 4control.
Pogonski sklop ostaja nespremenjen, torej bo 1,8-litrski turbobencinski štirivaljnik proizvedel 221 kW (300 KM) moči in 420 Nm navora, v Evropi pa bo (na žalost) na voljo samo z robotiziranim menjalnikom z dvema sklopkama in šestimi stopnjami, na Japonskem tudi z ročnim menjalnikom. Moč se seveda prenaša na sprednji kolesi, do 100 km/h pa lahko megane R.S. ultime pospeši v 5,7 sekunde.
slika
V notranjosti sta spredaj kakopak športna školjkasta sedeža Recaro, oblečena v alcantaro, v odlagalnem mestu pred menjalnikom pa je še ploščica z zaporedno številko proizvodnje in s podpisom Laurenta Hurgona. Hurgon je bil namreč Renaultov testni voznik za megane R.S., z različico trophy-R pa je na Nürburgringu postavil tudi hitrostni rekord z avtomobilom na sprednji pogon. Če bo poseben megane R.S. ultime zapeljal tudi k nam zaenkrat še ni znano, bodo pa zanj gotovo hoteli več kot za megane R.S. trophy 300 EDC, ki ga pri nas dobite za najmanj 42.190 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Zbogom megane R.S., zbogom Renaultsport

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc