Novi mercedes-AMG GT uporablja platformo mercedes-benza SL, ki so jo posebej razvili pri diviziji AMG. Šlo bo za kupe, ki bo lahko gostil 4 ljudi, predvsem pa bo navdušil z vozno dinamiko in motorizacijo. Vsesplošna oblika je seveda evolucija izvirnega modela, se pa novinec ponaša z daljšim medosjem in seveda drugačnim obrazom, ki je posledica novega oblikovalskega jezika. Streha se bolj elegantno spušča proti zadku, kar zagotavlja nekaj več prostora za potnike zadaj, zanimiva pa je tudi prostornost prtljažnika, ki lahko ob prevrnjenih zadnjih sedežih sprejme do 675 litrov prtljage, sicer 321. Verjetno je novi mercedes-AMG GT še najbolj agresiven, če ga pogledamo od strani zadaj, saj pokaže svoje mišičaste boke, takisto pa ne moremo mimo štirikratnega izpuha na zadku. Novi AMG GT se ponaša še s številnimi aerodinamičnimi nadgradnjami, med drugim z aktivnimi usmerjevalniki zraka spredaj in s spojlerjem na zadku, ki se pojavi ob višjih hitrostih. Seveda pa bo pri posebnih izdajah na voljo tudi fiksen spojler, verjetno iz karbonskih vlaken.
slika
Sprva bo mercedes-AMG GT na voljo z dvema 4,0-litrskima turbobencinskima motorjema V8, ki bosta moč na vsa kolesa prenašala samo preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika z devetimi stopnjami. Najzmogljivejši bo mercedes-AMG GT 63 4matic+, ki bo premogel 430 kW (584 KM) moči in 800 Nm navora, zato se bo lahko do 100 km/h pognal v 3,2 sekunde. Manj moči bo imel mercedes-AMG GT 53 4matic+, kjer bo na voljo 350 kW (467 KM) in 700 Nm navora, zato se bo lahko do 100 km/h pognal v 'samo' 3,9 sekunde. Maksimalna hitrost bo 315 oziroma 295 km/h, v osnovi pa se bo moč sicer prenašala na zadnji kolesi, po potrebi bo do 50 odstotkov moči šlo tudi na sprednji. Seveda so na voljo prilagodljivi blažilniki, štirikolesno krmiljenje, elektronska delna zapora diferenciala in polaktivni hidravlični sistem stabilizatorjev, ki lahko poveča oddaljenost od tal do 3 centimetre, če je to potrebno.
slika
Pri notranjosti ni večjih posebnosti, saj se zgleduje po vseh najnovejših modelih z zvezdo na pokrovu motorja. Tako je pred voznikom 12,3-palčni zaslon za digitalne merilnike, na sredini armaturne plošče je 12,8-palčni zaslon za multimedijo, seveda je športen tudi volan. Na voljo bo tudi širok spekter možnosti personalizacije, z bolj športnimi sedeži, dodatki za podvozje in karbonskimi zavorami, vendar šele prihodnje leto. Različice s snemljivo strehe tokrat ne bo. In cena? Uradno še ni znana, neuradno pa vsaj 147.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

3,2 sekunde do 100 km/h!

Mercedes-Benz je svojega nasprotnika porscheju 911 predstavil leta 2014, druga generacija pa se bo legendarnemu nasprotniku še bolje zoperstavila, tudi z močjo motorjev V8.

Beri dalje
Potrjen za prihodnje leto
NOVICE
Potrjen za prihodnje leto
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Prihodnje leto!
NOVICE
Prihodnje leto!
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Avto je na soncu pregreta past!
NOVICE
Avto je na soncu pregreta past!
AVP
Iztok Krajnc
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
NOVICE
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
Bentley flying spur
Iztok Krajnc
Tole bo električni cayenne
NOVICE
Tole bo električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc
Za še bolj prostran nasmeh
NOVICE
Za še bolj prostran nasmeh
Porsche panamera turbo S E-hybrid in GTS
Iztok Krajnc
Zbogom in adijo!
NOVICE
Zbogom in adijo!
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Po vzoru električnega kolosa
NOVICE
Po vzoru električnega kolosa
Kia sportage
Iztok Krajnc
Vstopni model s 360 ‘konji’
NOVICE
Vstopni model s 360 ‘konji’
Porsche macan
Iztok Krajnc
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
NOVICE
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
ADAC
Iztok Krajnc