Novi mercedes-AMG GT uporablja platformo mercedes-benza SL, ki so jo posebej razvili pri diviziji AMG. Šlo bo za kupe, ki bo lahko gostil 4 ljudi, predvsem pa bo navdušil z vozno dinamiko in motorizacijo. Vsesplošna oblika je seveda evolucija izvirnega modela, se pa novinec ponaša z daljšim medosjem in seveda drugačnim obrazom, ki je posledica novega oblikovalskega jezika. Streha se bolj elegantno spušča proti zadku, kar zagotavlja nekaj več prostora za potnike zadaj, zanimiva pa je tudi prostornost prtljažnika, ki lahko ob prevrnjenih zadnjih sedežih sprejme do 675 litrov prtljage, sicer 321. Verjetno je novi mercedes-AMG GT še najbolj agresiven, če ga pogledamo od strani zadaj, saj pokaže svoje mišičaste boke, takisto pa ne moremo mimo štirikratnega izpuha na zadku. Novi AMG GT se ponaša še s številnimi aerodinamičnimi nadgradnjami, med drugim z aktivnimi usmerjevalniki zraka spredaj in s spojlerjem na zadku, ki se pojavi ob višjih hitrostih. Seveda pa bo pri posebnih izdajah na voljo tudi fiksen spojler, verjetno iz karbonskih vlaken.
slika
Sprva bo mercedes-AMG GT na voljo z dvema 4,0-litrskima turbobencinskima motorjema V8, ki bosta moč na vsa kolesa prenašala samo preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika z devetimi stopnjami. Najzmogljivejši bo mercedes-AMG GT 63 4matic+, ki bo premogel 430 kW (584 KM) moči in 800 Nm navora, zato se bo lahko do 100 km/h pognal v 3,2 sekunde. Manj moči bo imel mercedes-AMG GT 53 4matic+, kjer bo na voljo 350 kW (467 KM) in 700 Nm navora, zato se bo lahko do 100 km/h pognal v 'samo' 3,9 sekunde. Maksimalna hitrost bo 315 oziroma 295 km/h, v osnovi pa se bo moč sicer prenašala na zadnji kolesi, po potrebi bo do 50 odstotkov moči šlo tudi na sprednji. Seveda so na voljo prilagodljivi blažilniki, štirikolesno krmiljenje, elektronska delna zapora diferenciala in polaktivni hidravlični sistem stabilizatorjev, ki lahko poveča oddaljenost od tal do 3 centimetre, če je to potrebno.
slika
Pri notranjosti ni večjih posebnosti, saj se zgleduje po vseh najnovejših modelih z zvezdo na pokrovu motorja. Tako je pred voznikom 12,3-palčni zaslon za digitalne merilnike, na sredini armaturne plošče je 12,8-palčni zaslon za multimedijo, seveda je športen tudi volan. Na voljo bo tudi širok spekter možnosti personalizacije, z bolj športnimi sedeži, dodatki za podvozje in karbonskimi zavorami, vendar šele prihodnje leto. Različice s snemljivo strehe tokrat ne bo. In cena? Uradno še ni znana, neuradno pa vsaj 147.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

3,2 sekunde do 100 km/h!

Mercedes-Benz je svojega nasprotnika porscheju 911 predstavil leta 2014, druga generacija pa se bo legendarnemu nasprotniku še bolje zoperstavila, tudi z močjo motorjev V8.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc