Pri Volkswagnu so posodobili modela ID.4 in ID.5, ter jima namenili nekatere tehnološke posodobitve in bolj ekonomičen pogon.
Volkswagna ID.4 in ID.5 bosta že prihodnje leto na voljo s številnimi posodobitvami, med katerimi bo najbolj dobrodošla programska nadgradnja, tako avtomobila kot multimedijskega sistema. V prihodnje bo na voljo manj različic, pri čemer bo vstopni ID.4 pure premogel manjšo baterijo, ki bo pospravila 52 kWh elektrike. Izdaje z večjo baterijo, ki pohrusta 77 kWh, bodo že v osnovi imele bolj zmogljiv elektromotor, ki bo tokrat proizvedel 210 kW (282 KM) moči in kar 535 Nm navora, kar je precej več od prejšnjega elektromotorja, ki je na zadnji kolesi pošiljal 150 kW (204 KM) moči in 310 Nm navora. Še več, zaradi optimizacije polnjenja in drugačne baterije bo omogočeno hitro polnjenje z močjo 135 kW, prav tako pa bo takšen ID.4 s pogonom na zadnji kolesi zdaj prevozil do 550 kilometrov po WLTP, ID.5 do 556. Najbolj zmogljiv ID.4 GTX bo imel dva elektromotorja in štirikolesni pogon, takisto za 30 kW (41 KM) več moči, saj bosta elektromotorja ponudila 250 kW (340 KM) sistemske moči, zaradi česar se bo ID.4 GTX do 100 km/h pognal v 5,4 sekunde in dosegel elektronsko omejeno hitrost 180 km/h. Prav vse izdaje, razen vstopni ID.4 pure, bodo zdaj dosegle takšno hitrost in ne več 'samo' 160 km/h.

Še več, izdaje s štirikolesnim pogonom bodo imele na voljo tudi hitrejše polnjenje z močjo do 175 kW, torej se bo baterija v 10 minutah lahko napolnila za novih 178 kilometrov vožnje (WLTP). To ne velja samo za ID.4 GTX temveč tudi za ID.4 s štirikolesnim pogonom, ki ima na voljo 210 kW (282 KM) sistemske moči. Vstopni ID.4 pure bo po drugi strani premogel en elektromotor z močjo 125 kW (170 KM), baterija bo pospravila 52 kWh elektrike, hitro polnjenje pa bo šlo z močjo največ 115 kW.

Poleg pogonskih nadgradenj so inženirji pri ID.4 in ID.5 spremenili nastavitve vzmetenja in prilagodljivih blažilnikov, da bo vožnja še za odtenek bolj udobna na daljših poteh. V notranjosti je največja pridobitev 12,9-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki premore še osvetljene drsnike za glasnost in temperaturo, poleg tega pa je sam sistem znatno nadgrajen in bolj intuitiven. Predvsem pa bo, po napovedih, precej hitrejši in bolj odziven. Zaradi večjega zaslona so morali spremeniti lokacijo izbirnika prestave, ki je bil poprej vezan z zaslonom digitalnih merilnikov, zdaj pa je ročica postavljena nižje, ob volanu, podobno kot pri ID.7. Drugih posebnosti ni, bo pa vstopni ID.4 v Nemčiji še vedno na voljo za najmanj 40.335 EUR.
Zdaj (končno) boljša
Beri dalje