Vaclav Laurin in Vaclav Klement sta bila ustanovitelja znamke Laurin & Klement, ki je že leta 1905 bila največja proizvajalka avtomobilov v Avstro-Ogrski. Dvajset let kasneje jih je zaradi finančnih težav kupil eden največjih evropskih industrijskih konglomeratov 20. stoletja, Škoda, in tako je nastala znamka Škoda Auto. Danes se oznaka Laurin & Klement uporablja za najbolje založene izdaje, ki se lahko ponašajo z marsikaterimi premijskimi dodatki. Isto velja za enyaq z opremo Laurin & Klement, kjer je v prvi vrsti nekaj sprememb pri zunanjosti in notranjosti, poleg tega pa je na voljo tudi posodobljen pogonski sklop, ki bolje izkoristi elektrone v bateriji za večji doseg.
slika
Elektromotor po novem proizvede 210 kW (286 KM) moči, slednja pa se lahko prenaša ali na zadnji kolesi ali na vsa štiri. Testiranja WLTP so pokazala, da je mogoče s polno baterijo prevoziti do vsega 570 kilometrov, je pa to odvisno od števila pogonskih koles in od višine strehe, saj bo enyaq coupé 85 prevozil največ, medtem ko bo štirikolesno gnan enyaq coupé 85x prevozil 'samo' še 550 kilometrov. Baterija se bo lahko napolnila od 10 do 80 odstotkov v slabih 30 minutah, avtomobil pa bo do 100 km/h pospešil v 6,6 sekunde, oziroma v 6,7 sekunde, če bo na voljo pogon samo na zadnji kolesi.
slika
Kaj je še novega? Dodatki na odbijačih so v posebni sivi barvi, takisto sta v isto barvo odeti še stranski vzvratni ogledali. Obrobe stekel so v kromirane, takisto so sivi strešni nosilci in obroba osvetljene maske, zadnja stekla so zatemnjena, platišča pa so v osnovi 20-palčna, ob doplačilu 21-palčna.
slika
V notranjosti je kar nekaj premijskih dodatkov, med drugim je na sedežih perforirano usnje v črni ali bež barvi, poleg tega pa sta sprednja sedeža že v osnovi na voljo s funkcijama prezračevanja in masiranja, poleg seveda gretja. Še več, osvetljeni sta tudi stopalki za moč in zaviranje, predvsem pa je na voljo tudi nova različica multimedijskega sistema, ki bo sčasoma na voljo tudi pri drugih izdajah modela enyaq. Oblikovalci so dodali novo barvo paleto in spremenili postavitev menijev, predvsem pa bodo vozniki navdušeni nad petimi bližnjicami za pomembne funkcije, ki si jih bodo lahko sami nastavili. Na primer za ugašanje sistema za ohranjanje voznega pasu. K temu lahko dodamo še informacijo o posodobljenem navigacijskem sistemu, ki je bolj intuitiven, cene za posebno izdajo pa zaenkrat še niso znane.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Zdaj na voljo tudi najbolj prestižna izdaja

Pri Škodi so končno ponudili enyaq in enyaq coupé z opremo Laurin & Klement, ki predstavlja vrh ponudbe.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc