Vaclav Laurin in Vaclav Klement sta bila ustanovitelja znamke Laurin & Klement, ki je že leta 1905 bila največja proizvajalka avtomobilov v Avstro-Ogrski. Dvajset let kasneje jih je zaradi finančnih težav kupil eden največjih evropskih industrijskih konglomeratov 20. stoletja, Škoda, in tako je nastala znamka Škoda Auto. Danes se oznaka Laurin & Klement uporablja za najbolje založene izdaje, ki se lahko ponašajo z marsikaterimi premijskimi dodatki. Isto velja za enyaq z opremo Laurin & Klement, kjer je v prvi vrsti nekaj sprememb pri zunanjosti in notranjosti, poleg tega pa je na voljo tudi posodobljen pogonski sklop, ki bolje izkoristi elektrone v bateriji za večji doseg.
slika
Elektromotor po novem proizvede 210 kW (286 KM) moči, slednja pa se lahko prenaša ali na zadnji kolesi ali na vsa štiri. Testiranja WLTP so pokazala, da je mogoče s polno baterijo prevoziti do vsega 570 kilometrov, je pa to odvisno od števila pogonskih koles in od višine strehe, saj bo enyaq coupé 85 prevozil največ, medtem ko bo štirikolesno gnan enyaq coupé 85x prevozil 'samo' še 550 kilometrov. Baterija se bo lahko napolnila od 10 do 80 odstotkov v slabih 30 minutah, avtomobil pa bo do 100 km/h pospešil v 6,6 sekunde, oziroma v 6,7 sekunde, če bo na voljo pogon samo na zadnji kolesi.
slika
Kaj je še novega? Dodatki na odbijačih so v posebni sivi barvi, takisto sta v isto barvo odeti še stranski vzvratni ogledali. Obrobe stekel so v kromirane, takisto so sivi strešni nosilci in obroba osvetljene maske, zadnja stekla so zatemnjena, platišča pa so v osnovi 20-palčna, ob doplačilu 21-palčna.
slika
V notranjosti je kar nekaj premijskih dodatkov, med drugim je na sedežih perforirano usnje v črni ali bež barvi, poleg tega pa sta sprednja sedeža že v osnovi na voljo s funkcijama prezračevanja in masiranja, poleg seveda gretja. Še več, osvetljeni sta tudi stopalki za moč in zaviranje, predvsem pa je na voljo tudi nova različica multimedijskega sistema, ki bo sčasoma na voljo tudi pri drugih izdajah modela enyaq. Oblikovalci so dodali novo barvo paleto in spremenili postavitev menijev, predvsem pa bodo vozniki navdušeni nad petimi bližnjicami za pomembne funkcije, ki si jih bodo lahko sami nastavili. Na primer za ugašanje sistema za ohranjanje voznega pasu. K temu lahko dodamo še informacijo o posodobljenem navigacijskem sistemu, ki je bolj intuitiven, cene za posebno izdajo pa zaenkrat še niso znane.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Zdaj na voljo tudi najbolj prestižna izdaja

Pri Škodi so končno ponudili enyaq in enyaq coupé z opremo Laurin & Klement, ki predstavlja vrh ponudbe.

Beri dalje
Prihaja forte tudi k nam?
NOVICE
Prihaja forte tudi k nam?
Kia forte
Iztok Krajnc
Najboljše terenske sposobnosti
NOVICE
Najboljše terenske sposobnosti
Honda passport
Iztok Krajnc
Obuditev glamuroznih kabrioletov?
NOVICE
Obuditev glamuroznih kabrioletov?
Cadillac sollei concept
Iztok Krajnc
Laferrari, drugič
NOVICE
Laferrari, drugič
Ferrari F250
Iztok Krajnc
Predstavitev novih različic
NOVICE
Predstavitev novih različic
INEOS grenadier
Iztok Krajnc
Potrjen za prihodnje leto
NOVICE
Potrjen za prihodnje leto
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Prihodnje leto!
NOVICE
Prihodnje leto!
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Avto je na soncu pregreta past!
NOVICE
Avto je na soncu pregreta past!
AVP
Iztok Krajnc
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
NOVICE
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
Bentley flying spur
Iztok Krajnc
Tole bo električni cayenne
NOVICE
Tole bo električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc