Pri Škodi so končno ponudili enyaq in enyaq coupé z opremo Laurin & Klement, ki predstavlja vrh ponudbe.
Vaclav Laurin in Vaclav Klement sta bila ustanovitelja znamke Laurin & Klement, ki je že leta 1905 bila največja proizvajalka avtomobilov v Avstro-Ogrski. Dvajset let kasneje jih je zaradi finančnih težav kupil eden največjih evropskih industrijskih konglomeratov 20. stoletja, Škoda, in tako je nastala znamka Škoda Auto. Danes se oznaka Laurin & Klement uporablja za najbolje založene izdaje, ki se lahko ponašajo z marsikaterimi premijskimi dodatki. Isto velja za enyaq z opremo Laurin & Klement, kjer je v prvi vrsti nekaj sprememb pri zunanjosti in notranjosti, poleg tega pa je na voljo tudi posodobljen pogonski sklop, ki bolje izkoristi elektrone v bateriji za večji doseg.

Elektromotor po novem proizvede 210 kW (286 KM) moči, slednja pa se lahko prenaša ali na zadnji kolesi ali na vsa štiri. Testiranja WLTP so pokazala, da je mogoče s polno baterijo prevoziti do vsega 570 kilometrov, je pa to odvisno od števila pogonskih koles in od višine strehe, saj bo enyaq coupé 85 prevozil največ, medtem ko bo štirikolesno gnan enyaq coupé 85x prevozil 'samo' še 550 kilometrov. Baterija se bo lahko napolnila od 10 do 80 odstotkov v slabih 30 minutah, avtomobil pa bo do 100 km/h pospešil v 6,6 sekunde, oziroma v 6,7 sekunde, če bo na voljo pogon samo na zadnji kolesi.

Kaj je še novega? Dodatki na odbijačih so v posebni sivi barvi, takisto sta v isto barvo odeti še stranski vzvratni ogledali. Obrobe stekel so v kromirane, takisto so sivi strešni nosilci in obroba osvetljene maske, zadnja stekla so zatemnjena, platišča pa so v osnovi 20-palčna, ob doplačilu 21-palčna.

V notranjosti je kar nekaj premijskih dodatkov, med drugim je na sedežih perforirano usnje v črni ali bež barvi, poleg tega pa sta sprednja sedeža že v osnovi na voljo s funkcijama prezračevanja in masiranja, poleg seveda gretja. Še več, osvetljeni sta tudi stopalki za moč in zaviranje, predvsem pa je na voljo tudi nova različica multimedijskega sistema, ki bo sčasoma na voljo tudi pri drugih izdajah modela enyaq. Oblikovalci so dodali novo barvo paleto in spremenili postavitev menijev, predvsem pa bodo vozniki navdušeni nad petimi bližnjicami za pomembne funkcije, ki si jih bodo lahko sami nastavili. Na primer za ugašanje sistema za ohranjanje voznega pasu. K temu lahko dodamo še informacijo o posodobljenem navigacijskem sistemu, ki je bolj intuitiven, cene za posebno izdajo pa zaenkrat še niso znane.
Zdaj na voljo tudi najbolj prestižna izdaja
Beri dalje