Toyoti proace city verso in proace verso bosta odslej lahko za premikanje uporabljali tudi samo povsem električni pogon. Klasični pogoni ostajajo v ponudbi.
Toyota se je že pred časom povezala s skupino Stellantis, ta povezava pa je rodila tudi dostavnik in družinski dostavnik toyota proace verso oziroma toyota proace city verso. Doslej sta za premikanje uporabljala 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik oziroma 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, odslej pa bodo kupci lahko izbrali tudi povsem električni pogon. Ta je sestavljen iz elektromotorja z močjo 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora ter baterijskega sklopa, ki bruto pospravi 50 kWh elektrike (45 kWh neto). Takšen proace verso se do 100 km/h požene v 12,1 sekunde in lahko doseže elektronsko omejeno hitrost 130 km/h, na testiranjih WLTP pa je s polno baterijo prevozil do 230 kilometrov. Moč polnjenja je omejena ali na 11 kW ali na 100 kW preko enosmerne napetosti, se pa lahko ob največji moči napolni od 10 do 80 odstotkov v slabih 30 minutah. Tako kot pri klasični robotizaciji sta tudi pri električni na voljo dve različni dolžini, vstopni model pa ne bi smel biti dražji od 34.500 EUR brez popusta.
Zdaj tudi na elektriko
Beri dalje