Toyota je pokazala svoj najbolj prefinjen japonski model crown sport s hibridnim pogonom že oktobra, zdaj pa je na voljo tudi s priključnohibridnim.
Na japonskem si že lahko omislite posebno toyoto – crown sport PHEV. Gre za model crown sport s priključnohibridnim pogonom, ki ponudi več moči, takisto je na voljo športno vzmetenje in seveda malenkost bolj drzen izgled z 21-palčnimi črnimi platišči in rdečimi zavornimi čeljustmi. Sam pogon je že znan iz priključnohibridnega modela RAV4, za premikanje pa uporablja 2,5-litrski bencinski motor, dva elektromotorja in litij-ionsko baterijo. Skupna sistemska moč je 225 kW (306 KM), moč pa se prenaša na vsa kolesa, saj je na voljo tudi električni štirikolesni pogon E-Four. Priključnohibridni pogoni imajo večje baterije, zato lahko crown sport PHEV samo na elektriko prevozi do 90 kilometrov, skupaj s polnim rezervoarjem goriva pa bo mogoče prevoziti do 1.200 kilometrov, ob verjetno ekstremno zmerni vožnji.
Kor pravijo pri Toyoti, je športni značaj elektrificiranega SUVja v različici s priključnohibridnim pogonom še bolj poudarjen, saj so inženirji dodali dodatne opore na tleh, za povečano togost, takisto so spremenili nastavitve blažilnikov in variabilnega vzmetenja. Še več, 20-palčni zavorni diski s šestbatnimi zavornimi čeljustmi zagotavljajo dovolj zavorne moči za vso dodatno težo, saj priključnohibridni crown sport tehta kar 220 kilogramov več kot crown sport s hibridnim pogonom, na tehtnici pa skupno pokaže 2.030 kilogramov.
Priključnohibridni pogon je kriv še za dodatno opcijo, ki so jo poimenovali 'moja soba' (my room mode), pri kateri lahko potniki uporabljajo klimatsko napravo in zvočni sistem med samim polnjenjem baterije (kar naj bi trajalo pri hitrem polnjenju 38 minut do 80 odstotkov napolnjenosti), takisto pa lahko avtomobil poganja hišo v primeru pomanjkanja napetosti, pri čemer je izhodna moč 1.500 vatov. Toyota crown sport PHEV je že na voljo za naročilo, pri čemer stane vstopni model z opremo RS najmanj 48.266 EUR, hibridni crown sport pa najmanj 37.225 EUR.
Zdaj tudi s priključnohibridnim pogonom
Beri dalje