Nissan Z nismo je že doslej na izbranih tržiščih obračal glave, voznikom pa je všeč zaradi vozne dinamike in zaradi pogonskega sklopa, ki ponudi 298 kW (405 KM) moči in 475 Nm navora pri 6.400 vrtljajih. Tokrat pa so Japonci izdali še bolj dirkaško usmerjeno izdajo nismo, na žalost pa nobena različica ne bo zapeljala na ceste v Evropi. Vsaj uradno ne.
slika
Glavne prednosti modela Z nismo v primerjavi s klasično izdajo je povečana moč 3,0-litrskega turbobencinskega motorja V6, ki tokrat proizvede že 315 kW (425 KM) moči in 521 Nm navora, to pa se bo vsekakor poznalo med preganjanjem po dirkališčih. Sam navor so uspešno povečali za 46 Nm, kar so dosegli z majhnimi spremembami sistema za upravljanje motorja, predvsem pri vžigu in izpušnem sistemu, kot tudi s spremenjenim delovanjem dveh turbopuhal. Posledično so morali okrepiti še hladilne sposobnosti, inženirji pa so dodali še hladilnik motornega olja, kar bo vsekakor podaljšalo dirkaške užitke. Ročni menjalnik s šestimi stopnjami v tokratni izvedbi ne bo na voljo, tako da se bo moč na zadnji kolesi prenašala preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami, ki so ga programsko še bolj športno zašilili, da hitreje in bolj agresivneje prestavlja v novem športnem programu 'sport+', zadnji kolesni par pa premore še delno zaporo diferenciala.
slika
Poleg tega so inženirji nadgradili še zavorni sistem z večjimi zavornimi diski tako spredaj kot zadaj, bolj učinkovite so tudi zavorne ploščice, poleg tega pa so že v osnovi na avtomobilu širše in bolj lepljive 19-palčnne dirkaške pnevmatike. Podobne premore tudi nissan GT-R nismo. Samo podvozje so ojačali z debelejšimi oporniki, kar je krivo za 2,5-odstotno povečanje togosti, obe osi imata še trše puše, prilagodljive vlažilnike in športno naravnane vzmeti, celo volanski letvi so namenili trše puše. Kljub nekaterim lažjim dodatkov pa so številni dodatni elementi krivi za 47-kilogramsko povečanje skupne teže, saj model Z na tehnici pokaže 1.633 kilogramov, če je opremljen s samodejnim menjalnikom, model Z nismo pa 1.680 kilogramov.
slika
Tehničnim posodobitvam so seveda dodali tudi primerno zunanjo agresivnost, kar so dosegli z novima odbijačema in novimi stranskimi pragovi z rdečimi črtami. Na zadku sta bolj izrazita spojler in difuzor, spredaj pa je drugačen usmerjevalnik zraka. V notranjosti se nadaljujejo rdeči dodatki v obliki rdečih šivov na lažjih Recaro športnih sedežih z alcantaro, seveda je tudi gumb za zagon rdeče barve. Nissan Z nismo bo na izbranih tržiščih naprodaj že to jesen.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Že drugi, ki ga v Evropo ne bo

Pri Nissanu so nedavno pokazali nabrito različico športnega modela Z, ki je še bolj primerna za preganjanje po dirkališčih.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc