Nissan Z nismo je že doslej na izbranih tržiščih obračal glave, voznikom pa je všeč zaradi vozne dinamike in zaradi pogonskega sklopa, ki ponudi 298 kW (405 KM) moči in 475 Nm navora pri 6.400 vrtljajih. Tokrat pa so Japonci izdali še bolj dirkaško usmerjeno izdajo nismo, na žalost pa nobena različica ne bo zapeljala na ceste v Evropi. Vsaj uradno ne.
slika
Glavne prednosti modela Z nismo v primerjavi s klasično izdajo je povečana moč 3,0-litrskega turbobencinskega motorja V6, ki tokrat proizvede že 315 kW (425 KM) moči in 521 Nm navora, to pa se bo vsekakor poznalo med preganjanjem po dirkališčih. Sam navor so uspešno povečali za 46 Nm, kar so dosegli z majhnimi spremembami sistema za upravljanje motorja, predvsem pri vžigu in izpušnem sistemu, kot tudi s spremenjenim delovanjem dveh turbopuhal. Posledično so morali okrepiti še hladilne sposobnosti, inženirji pa so dodali še hladilnik motornega olja, kar bo vsekakor podaljšalo dirkaške užitke. Ročni menjalnik s šestimi stopnjami v tokratni izvedbi ne bo na voljo, tako da se bo moč na zadnji kolesi prenašala preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami, ki so ga programsko še bolj športno zašilili, da hitreje in bolj agresivneje prestavlja v novem športnem programu 'sport+', zadnji kolesni par pa premore še delno zaporo diferenciala.
slika
Poleg tega so inženirji nadgradili še zavorni sistem z večjimi zavornimi diski tako spredaj kot zadaj, bolj učinkovite so tudi zavorne ploščice, poleg tega pa so že v osnovi na avtomobilu širše in bolj lepljive 19-palčnne dirkaške pnevmatike. Podobne premore tudi nissan GT-R nismo. Samo podvozje so ojačali z debelejšimi oporniki, kar je krivo za 2,5-odstotno povečanje togosti, obe osi imata še trše puše, prilagodljive vlažilnike in športno naravnane vzmeti, celo volanski letvi so namenili trše puše. Kljub nekaterim lažjim dodatkov pa so številni dodatni elementi krivi za 47-kilogramsko povečanje skupne teže, saj model Z na tehnici pokaže 1.633 kilogramov, če je opremljen s samodejnim menjalnikom, model Z nismo pa 1.680 kilogramov.
slika
Tehničnim posodobitvam so seveda dodali tudi primerno zunanjo agresivnost, kar so dosegli z novima odbijačema in novimi stranskimi pragovi z rdečimi črtami. Na zadku sta bolj izrazita spojler in difuzor, spredaj pa je drugačen usmerjevalnik zraka. V notranjosti se nadaljujejo rdeči dodatki v obliki rdečih šivov na lažjih Recaro športnih sedežih z alcantaro, seveda je tudi gumb za zagon rdeče barve. Nissan Z nismo bo na izbranih tržiščih naprodaj že to jesen.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Že drugi, ki ga v Evropo ne bo

Pri Nissanu so nedavno pokazali nabrito različico športnega modela Z, ki je še bolj primerna za preganjanje po dirkališčih.

Beri dalje
Več moči v enaki obleki
NOVICE
Več moči v enaki obleki
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Nov paket za ljubitelje črne
NOVICE
Nov paket za ljubitelje črne
Ford kuga ST-line X black
Iztok Krajnc
Novo ime, večji doseg
NOVICE
Novo ime, večji doseg
Toyota bZ
Iztok Krajnc
Večinoma za Južno Ameriko
NOVICE
Večinoma za Južno Ameriko
Renault boreal
Iztok Krajnc
Ultimativna mazda MX-5?
NOVICE
Ultimativna mazda MX-5?
Rocketeer MXV6
Iztok Krajnc
Nova oblika, več prefinjenosti
NOVICE
Nova oblika, več prefinjenosti
Škoda enyaq RS
Iztok Krajnc
Električni GLC kmalu med nami
NOVICE
Električni GLC kmalu med nami
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Poleti že s svežim obrazom
NOVICE
Poleti že s svežim obrazom
Toyota corolla cross
Iztok Krajnc
150 milijonov avtomobilov
NOVICE
150 milijonov avtomobilov
Toyota
Iztok Krajnc
Po sledeh renaulta 5
NOVICE
Po sledeh renaulta 5
Nissan micra
Iztok Krajnc