Peugeot E-408 ni samo še en električni predstavnik francoske znamke, temveč je za Peugeot zelo pomemben. Debitiral je namreč z novim električnim pogonskim sklopom, ki omogoča večji doseg, boljše zmogljivosti in hitrejše polnjenje. Avtomobil je sicer izdelan na enaki platformi kot manjši E-308, vendar ima malenkost daljše medosje, zaradi česar so lahko v trebuh namestili malenkost večjo baterijo, ki pospravi uporabnih 58,2 kWh elektrike. Poleg tega so inženirji posodobili tudi elektromotor, ki na sprednji premi ponudi 157 kW (213 KM) moči in 345 Nm navora, vsa ta moč pa je na voljo v programu sport. Zaradi zagotavljanja daljšega dosega isti elektromotor v načinu normal ponudi 140 kW (190 KM) moči in 300 Nm navora, v varčevalnem programu eco pa 125 kW (170 KM) moči in 270 Nm navora. Francozi sicer tokrat še niso navedli vseh zmogljivosti novinca, predvidevamo pa, da se bo peugeot E-408 do 100 km/h pognal v slabih 10 sekundah, zaradi varčevanja pa bo hitrost gotovo omejena na 160 ali 180 km/h. Še več, manjša skupna poraba elektrike bo tudi zaradi serijsko vgrajene toplotne črpalke.
slika
Po napovedih lahko peugeot E-408 po WLTP s polno baterijo prevozi 453 kilometrov, bolj pomembno pa je, da so povečali moč polnjenja s 100 na 120 kW, tako da se lahko baterija od 20 do 80 odstotkov napolni v dobrih 30 minutah. Na žalost ima tudi peugeot E-408 vgrajeni polnilnik, ki lahko na izmeničnem toku polni z močjo največ 11 kW, čeprav bi standard že zdavnaj moral biti 22 kW, na ta način pa bo baterija polna v dobrih šestih urah.
slika
V osnovi bo novi električni peugeot E-408 na voljo z led lučmi, 19-palčnimi platišči, dvema 10-palčnima zaslonoma v notranjosti, podlago za brezžično polnjenje, ogrevanim voznikovim sedežem in volanom, dvopodročno klimatsko napravo, senzorji za parkiranje in kamero, takisto bo multimedijski sistem podpiral pretakanje vsebine pametnih telefonov preko Android Auto in Carplay.
slika
Vizualno se električni peugeot E-408 praktično ne razlikuje od klasičnih primerkov, tudi notranjost je enaka. Vstopni peugeot E-408 bo stal slabih 50.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

‘Žre’ samo elektrone

Francozi so pokazali svoj električni peugeot E-408, ki vizualnih sprememb pričakovano ne prinaša. S polno baterijo lahko prevozi 453 kilometrov.

Beri dalje
CLE z največ moči
NOVICE
CLE z največ moči
Mercedes-AMG CLE 63
Iztok Krajnc
Futuristični izgled za Los Angeles
NOVICE
Futuristični izgled za Los Angeles
Hyundai ioniq 9
Iztok Krajnc
Hibrid z vodikovo gorivno celico
NOVICE
Hibrid z vodikovo gorivno celico
Renault emblème concept
Iztok Krajnc
Električni range rover sport
NOVICE
Električni range rover sport
Range rover sport EV
Iztok Krajnc
Koncept vodikovega avtomobila
NOVICE
Koncept vodikovega avtomobila
Hyundai initium concept
Iztok Krajnc
Najlažja carrera
NOVICE
Najlažja carrera
Porsche 911 carrera T
Iztok Krajnc
EQC bo postal GLC EV
NOVICE
EQC bo postal GLC EV
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Zdaj z 265 ‘konjički’
NOVICE
Zdaj z 265 ‘konjički’
Škoda kodiaq RS
Iztok Krajnc
Admiralska ladja na elektriko
NOVICE
Admiralska ladja na elektriko
Lancia gamma
Iztok Krajnc
Klasika ne gre iz mode
NOVICE
Klasika ne gre iz mode
Audi A7
Iztok Krajnc