Francozi so pokazali svoj električni peugeot E-408, ki vizualnih sprememb pričakovano ne prinaša. S polno baterijo lahko prevozi 453 kilometrov.
Peugeot E-408 ni samo še en električni predstavnik francoske znamke, temveč je za Peugeot zelo pomemben. Debitiral je namreč z novim električnim pogonskim sklopom, ki omogoča večji doseg, boljše zmogljivosti in hitrejše polnjenje. Avtomobil je sicer izdelan na enaki platformi kot manjši E-308, vendar ima malenkost daljše medosje, zaradi česar so lahko v trebuh namestili malenkost večjo baterijo, ki pospravi uporabnih 58,2 kWh elektrike. Poleg tega so inženirji posodobili tudi elektromotor, ki na sprednji premi ponudi 157 kW (213 KM) moči in 345 Nm navora, vsa ta moč pa je na voljo v programu sport. Zaradi zagotavljanja daljšega dosega isti elektromotor v načinu normal ponudi 140 kW (190 KM) moči in 300 Nm navora, v varčevalnem programu eco pa 125 kW (170 KM) moči in 270 Nm navora. Francozi sicer tokrat še niso navedli vseh zmogljivosti novinca, predvidevamo pa, da se bo peugeot E-408 do 100 km/h pognal v slabih 10 sekundah, zaradi varčevanja pa bo hitrost gotovo omejena na 160 ali 180 km/h. Še več, manjša skupna poraba elektrike bo tudi zaradi serijsko vgrajene toplotne črpalke.
Po napovedih lahko peugeot E-408 po WLTP s polno baterijo prevozi 453 kilometrov, bolj pomembno pa je, da so povečali moč polnjenja s 100 na 120 kW, tako da se lahko baterija od 20 do 80 odstotkov napolni v dobrih 30 minutah. Na žalost ima tudi peugeot E-408 vgrajeni polnilnik, ki lahko na izmeničnem toku polni z močjo največ 11 kW, čeprav bi standard že zdavnaj moral biti 22 kW, na ta način pa bo baterija polna v dobrih šestih urah.
V osnovi bo novi električni peugeot E-408 na voljo z led lučmi, 19-palčnimi platišči, dvema 10-palčnima zaslonoma v notranjosti, podlago za brezžično polnjenje, ogrevanim voznikovim sedežem in volanom, dvopodročno klimatsko napravo, senzorji za parkiranje in kamero, takisto bo multimedijski sistem podpiral pretakanje vsebine pametnih telefonov preko Android Auto in Carplay.
Vizualno se električni peugeot E-408 praktično ne razlikuje od klasičnih primerkov, tudi notranjost je enaka. Vstopni peugeot E-408 bo stal slabih 50.000 EUR.
‘Žre’ samo elektrone
Beri dalje