Druga generacija na obzorju
Range Rover evoque

Po drugi strani bi lahko evoque kot prvi dobil hibridni pogonski sklop, ki ga trenutno razvijajo in se nahaja v enem od ujetih prototipov na fotografijah. Pogonski sklop sestavlja 1,5-litrski prisilno polnjen trivaljnik, ki je spojen z manjšim elektromotorjem, električna arhitektura za napajanje pomožnih naprav pa je pod napetostjo 48 V. To pomeni kar nekaj sprememb za avtomobil in njegovo drobovje, zaradi česar bo verjetno na cestah šele po letu 2020, nova generacija pa bi se v Parizu lahko predstavila že oktobra letos.
Ne spreglejte:
test range rover evoque TD4 180 HSE dynamic
test range rover evoque Si4 dynamic
test range rover evoque convertible 2.0 TD4 AT 4WD HSE dynamic
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 domača premiera - toyota RAV4 | 15 domača premiera - BMW xDrive domača premiera - mercedes-benz B | 16 | 17 |
18 domača premiera - fiat 500X | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 | 03 |
renault clio | 282 |
renault captur | 181 |
škoda octavia | 132 |
volkswagen polo | 113 |
volkswagen golf | 107 |
Podatki veljajo za leto 2018
Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
















