Po zelo dobri prodaji razreda S v najbolj prestižni izvedbi, in po zanimanju za podobne prestižne SUVje, so se odgovorni v Stuttgartu odločili še za premium izvedbo modela GLS. Že na daleč se bo od klasičnega primerka razlikoval po drugačni maski in malenkost premenjenem obrazu, znotraj pa bo še več prestižnih materialov in spremenjen prostor za potnika zadaj, ki bosta zaradi dveh velikih električno pomičnih stolov imela bistveno več prostora za noge, po napovedih največ v razredu. Za premikanje bo v prvi vrsti skrbel 4,0-litrski turbobencinski osemvaljnik z močjo 345 kW (469 KM), na voljo pa bo tudi priključni hibrid, kjer bo poleg 3,0-litrskega motorja V6 (270 kW/367 KM) za premikanje skrbel še elektromotor (90 kW/122 KM), takšen mercedes-maybach GLS pa bo lahko na elektriko prevozil do 40 kilometrov. Pričakujemo, da bo vstopni model stal vsaj 150.000 evrov, z lahkoto pa se bo cena dvignila nad 200 tisočakov.