Toyotin C-HR je oblikovno še dokaj svež, zato zunanjosti niso bistveno spreminjali, so pa več novosti Japonci dodali v drobovje avtomobila. Kljub temu lahko pozorno oko opazi spremenjeno grafiko luči, drugačno masko in spremenjena odbijača, tudi spremenjen difuzor zadaj in povezane zadnje luči s črnim spojlerjem. V notranjosti najbolj izstopa popolnoma nov multimedijski sistem, ki ponuja brezžične posodobitve in najnovejši različici programov android auto in apple carplay.
Japonci želijo, da smo v njihovih avtomobilih izjemno varni, za kar bo odslej zadolžen širši paket varnostnih sistemov, med katerimi bo izboljšan sistem samodejnega zaviranja v sili s prepoznavanjem pešcev in vozil od hitrosti 10 km/h naprej, ki deluje tudi ponoči. Poleg tega bo na voljo radarski tempomat, sistem za ohranjanje voznega pasu in samodejnega prilagajanja svetlobnega snopa luči, bralnik za prometne znake in opozorilnik na vozila v mrtvem kotu. Sistem za zaznavanje prečnega prometa od zadaj bo znal sam zavirati, novi parkirni senzorji bodo lahko prepoznali raznorazne prepreke in v primeru nevarnosti bo avtomobil začel zavirati. Še več, osveženi C-HR bo znal tudi sam parkirati.
Poslej bosta za pogon skrbela hibridna pogonska sklopa, že znan z 1,8-litrskim bencinskim motorjem, ki skupaj z elektromotorjem proizvede 90 kW (122 KM) moči, ter zmogljivejši, ki ga poznamo že iz modela corolla. 2,0-litrski štirivaljnik, ki ima kar 41-odstotni toplotni izkoristek, bo dal od sebe 112 kW (153 KM) moči, elektromotor še dodatnih 53 kW (72 KM) moči, skupne sistemske moči pa bo za 135 kW (184 KM). Zmogljivejši C-HR bo prejel še nekaj posodobitev podvozja in krmilnega sistema, poleg tega tudi novo vzmetenje za bolj udobno vožnjo. Zanimivo je, da bo še vedno na voljo tudi 1,2-litrski turbobencinski mlin z močjo 85 kW (116 KM), ki bo lahko poganjal vsa štiri kolesa, če bo spojen z neskončnostopenjskim menjalnikom CVT. Že v osnovi pa bo C-HR odslej imel več zvočne izolacije, da bo v kabini še bolj prijetno. Vstopni model verjetno ne bo dražji od aktualnega, za katerega pri nas zahtevajo vsaj 19.150 evrov.
Ne spreglej:
test toyota C-HR 1.8 VVT-i multidrive S HSD C-ult