Elva je dejansko zadnji od trojice v seriji ultimativnih modelov, v kateri je vsak zasnovan za nekaj drugega. Senna skuša biti najhitrejši na progah, speedtail je pri velikih hitrostih najbolj udoben, elva pa zaživi med ovinki. Ime je novinec podedoval po dirkalniku mclaren-elva M1A, ki se je v mednarodnem motošportu udejstvoval v 60. in 70. letih preteklega stoletja. Tudi oblika novinca se poklanja dirkalniku, saj ima elegantna oblika napihnjene blatnike in povečane dovode zraka takoj za vrati. Podobno kot pri dirkalniku tudi pri novincu ni strehe ali stranskih stekel, pri velikih hitrostih pa se pred voznikom dvigne deflektor zraka, ki zrak usmeri preko glav voznika in sovoznika. Po želji bo na voljo tudi klasično steklo.
Ker med zunanjostjo in notranjostjo ni preprek, se lahko nekateri karbonski elementi iz zunanjosti nadaljujejo v notranjost, kar je lepo vidno pri sprednjem pokrovu, ki se nadaljuje v armaturno ploščo. Sedeža sta narejena iz karbonskih vlaken in prevlečena z vodoodpornim usnjem, na voljo je celo multimedijski sistem na sredi armaturne plošče z namenskim zaslonom na dotik. Zaradi varčevanja s kilogrami je zvočni sistem na voljo ob doplačilu.
Za pogon elve skrbi 4,0-litrski prisilno polnjen bencinski V8, ki proizvede kar 599 kW (815 KM) moči in 800 Nm navora, moč pa se na zadnji kolesi prenaša preko sedemstopenjskega polavtomatskega menjalnika. Rezultat je pospešek do 100 km/h prej kot v treh sekundah in pospešek do 200 km/h v 6,7 sekunde. Skupna teža še ni znana, vendar pravijo pri McLarnu, da bo elva najlažji moderni mclaren, za katerega bo vsak od 399 kupcev odštel vsaj 1,6 milijona evrov. Če bo hotel še dodatno opremo, bo cena hitro in skokovito narasla.