Čeprav so konec julija potekala testiranja na nemškem dirkališču Nürburgring, so tokrat fotografije kupeja in kabrioleta nastale v Angliji. Po pričakovanjih bo novinec oblikovno oddaljen od linij modela E-type, saj je maska večja, žarometa sta ožja in bolj ostra, enako velja za luči na zadku. Nova generacija bo gotovo bolj ostra in agresivna, kar samo še potrjuje namigovanja, da bodo pri Jaguarju skušali s svojim F-type ukrasti kupce porscheju 911. Kako je to mogoče? Ker nameravajo narediti tudi različico, ki bo lahko prevažala 4 osebe. Platforma po drugi strani ne bo nova, pač pa jo nameravajo samo posodobiti, da bo lahko z nekaterimi lažjimi materiali brez težav zapeljala novinca v novo desetletje. F-type bo zaradi tehničnih posodobitev tudi bolj ekonomičen, bolj napreden, delno bo tudi znal voziti sam.
Tudi v prihodnje bo F-type na voljo kot kupe in kabriolet in bo gotovo dražji od aktualnega modela, saj ga bodo skušali približati ceni porscheja 911, ki trenutno v Nemčiji stane vsaj 120 tisočakov, jaguar pa po drugi strani vsaj 62. 5,0-litrski motor V8 bo nadomestil 4,4-litrski turbobencinski V8, ki ga bodo ponudili Bavarci, in bo premogel okoli 411 kW (560 KM) moči, na voljo pa bodo tudi manjši štirivaljniki družine ingenium. Jaguar F-type bo tako od prihodnjega leta ohranil pogon na sprednji kolesi, po vsej verjetnosti pa bo obstajala tudi električna različica, pri kateri bosta elektromotorja s skupno močjo 300 kW (407 KM) moč pridobivala iz baterijskega sklopa kapacitete 100 kWh. Takšen e-F-type ne bo na voljo pred letom 2023.