Toyoto GR supra z novim motorjem so prvič pokazali včeraj na Toyotinem dogodku v Amsterdamu, kjer je novi GR yaris prešlatal tudi naš Matej, supra pa se je bohotila s posebno opremo Fuji Speedway, ki na hitro puščico doda belo barvo, črna mat platišča in rdeče dodatke v notranjost. Za pogon vstopnega modela skrbi 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki so ga prav tako posodili Bavarci, proizvede pa 190 kW (258 KM) moči in 400 Nm navora, kar osemstopenjski samodejni menjalnik prenaša na zadnji kolesi. Čeprav motor proizvede 60 kW (82 KM) manj moči, pa se do 100 km/h požene smo 0,9 sekunde počasneje kot različica z zmogljivejšim motorjem, ki enako nalogo opravi v 4,3 sekunde.
Za to je kriv tudi motor, saj je kar 100 kilogramov lažji, posledično pa so ga lahko pomaknili bolj proti sredini avta in dosegli popolno razporeditev teže 50:50. Zaradi tega se bo baje med ovinki počutil še bolj domače. Vstopni modeli bodo odeti v 18-palčna platišča in imeli sedeža odeta v alcantaro, zaslon multimedijskega sistema bo v diagonalo meril 8,8 palcev, na voljo pa bo cel kup varnostnih sistemov, med drugim tudi takšen za prepoznavanje pešcev in samodejno zaviranje v sili. Dodatni paket connect bo dodal še navigacijski napravo in spletne storitve, paket sport pa bo dodal aktiven diferencial zadaj, prilagodljivo vzmetenje in zajetnejše zavore. Toyota GR supra z vstopnim motorjem bo v Evropi naprodaj od marca, za vstopni model pa bodo gotovo hoteli vsaj 52 tisočakov, torej 20 tisočakov manj kot za zmogljivejši model.
Ne spreglej:
test toyota GR supar 3.0 twin-turbo sport premium