Veliki SUVji postajajo vse bolj priljubljeni tudi v Evropi, zato bodo Japonci zdaj prvič ponudili svoj highlander tudi na stari celini, kjer se bo s svojim hibridnim pogonskim sklopom zoperstavil škodi kodiaq, peugeotu 5008 in podobnim. Highlander je postavljen na platformo GA-K, ki podlaga tudi modela camry in RAV4, z dolžino 4.950 in širino 1.930 milimetrov pa je največji od trojice. Za premikanje bo kakopak skrbel znani hibridni pogonski sklop, ki je v tokratnem primeru sestavljen iz 2,5-litrskega bencinskega štirivaljnika z Atkinsonovim ciklom in dveh elektromotorjev – po eden je na vsaki premi. Sistemske moči je za 179 kW (244 KM).
Za markantnost na daleč skrbijo tudi 20-palčna platišča, ki jih bo premogel že vstopni model, poleg tega pa bo highlander verjetno v osnovi imel še LED-luči, ogrevana in prezračevana sedeža spredaj, projekcijski prikazovalnik, brezžično podlago za polnjenje naprav in 12,3-palčni zaslon multimedijskega sistema. Poleg tega bo na voljo cel kup varnostnih sistemov, med drugim sistem za opozarjanje na nenamerno spremembo voznega pasu in sistem za samodejno zaviranje, ki prepozna pešce in kolesarje. Na sedmih sedežih bo dovolj prostora za odrasle, saj bo mogoče drugo klop pomikati za 18 centimetrov naprej in nazaj, v prtljažnik pa bo šlo za 658 litrov prtljage. Brez skrbi, ob prevrnjenih naslonih sedežev v drugi in tretji vrsti se bo prostor povečal na 1.909 litrov. Vstopni model bo pri nas verjetno stal najmanj 36 tisočakov, hibrid najmanj 40.
Ne spreglej:
toyota RAV4 & Gvatemala
test toyota RAV4 2.5 VVT-i 2WD premium
test toyota camry 2.5 VVT-i premium