Ekipa Toyota Gazoo Racing je na Le Mansu slavila že tretje leto zapored z enakim dirkalnikom TS050 hybrid, s katerim si prototipni dirkalnik GR super sport deli kar nekaj komponent. Japonci sicer uradnega datuma splovitve še niso dorekli, vendar se to ne bo zgodilo kasneje kot leta 2023, ko se nam bodo cedile sline ob pogledu na hitro japonsko čudo. Projekt so pri Toyoti pokazali že leta 2018 na avtomobilskem salonu v Tokiu, oblikovno pa se prototip od takrat ni bistveno spremenil. Malenkost so spremenili obliko nosu in dodali manj agresiven usmerjevalnik zraka spredaj, na zadku pa so izpuhi zdaj na spodnji strani in ne več na vrhu.
Za pogon bo skrbel nabriti hibridni pogon, ki združuje 2,4-litrski turbobencinski motor V6 in tri elektromotorje, dva bosta poganjala sprednji kolesi, sprednji kolesi pa bosta poganjala en elektromotor v kombinaciji z bencinskim motorjem. Ker si bo veliko komponent delil z dirkalnikom LMP1 bo enak tudi sekvenčni menjalnik, zaradi boljše uporabe na cesti pa so odstranili nekaj za dirkanje sicer pomembnih komponent na podvozju. Čeprav končna moč pogonskega sklopa ni jasna, bo dirkaška izvedba omejena na 567 kW (760 KM) moči, sam pogonski sklop pa lahko skupno proizvede kar 1.059 kW (1.419 KM) moči, če baterije elektromotorjem začnejo dovajati več elektrike. Cestna izdaja bo verjetno imela na voljo okoli 746 kW (1.000 KM) moči.
To seveda ni prvi Toyotin poizkus serijske proizvodnje prototipnega dirkalnika, saj so se s to idejo igrali že leta 1998, ko so izdelali GT-one (TS020). Načrt je bil, da bodo izdelali kar nekaj proizvodnih modelov, na koncu pa so homologirali samo dva, eden je na ogled na sedežu ekipe Toyota Gazoo Racing Europe v nemškem Kölnu.