Največja sprememba je gotovo blagohibridni pogonski sklop, ki je sestavljen iz 2,0-litrskega turbodizelskega štirivaljnika, generatorja in majhne litij-ionske baterije z 48-voltno napetostjo. Pogon prozivede 150 kW (204 KM) moči in 430 Nm navora, 17 kW (24 KM) več kot klasični dizel v ponudbi, do 100 km/h pa se lahko požene v 7,3 sekunde in doseže hitrost 235 km/h. Poleg tega je na voljo še 2,0-litrski turbobencinski stroj z močjo 220 kW (300 KM) ali 183 kW (250 KM), zmogljivejši pa lahko ima tudi štirikolesni pogon. Seveda je pri vseh modelih prenos moči dodeljen samodejnemu menjalniku z osmimi stopnjami.
Končno pa je XE dobil tudi novi multimedijski sistem Pivi pro, ki združuje 12,3-palčni zaslon digitalnih merilnikov, 10-palčni zaslon za multimedijo in 5,5-palčni zaslon za upravljanje z nekaterimi funkcijami, tudi s prezračevanjem. Sam multimedijski sistem ima svojo baterijo, ki zmanjša obremenitev električnega omrežja v avtomobilu, poleg tega pa so posledično mogoče posodobitve preko zraka, ki se izvedejo kar medtem ko je avtomobil parkiran. Škoda, da niso že na seznam osnovne opreme dodali tudi podlago za brezžično polnjenje naprav, ki premore še ojačevalnik signala.
Poleg tega je znotraj še nov volanski obroč in boljši sistem prezračevanja, ki premore filtre in sistem za ionizacijo, ki lahko iz kabine odstrani neželene delce do velikosti 2,5 mikrona. Vstopni model je že mogoče naročiti in ne bi smel biti dražji od 40.000 EUR.