Oblikovno se dacia spring zelo spogleduje s pomladnim konceptom spring, ki so ga pokazali marca, seveda pa je avtomobil tesno povezan z renaultom kwid, ki ga Francozi prodajajo v Indiji. To pomeni, da so sicer obliki mestnega malčka namenili nekaj terenskih oblikovalskih linij, dodali zaščitno plastiko in povečali oddaljenost od tal, takisto so na streho namestili strešne nosilce. Dacia spring bo navdušila tiste, ki vedno parkirate z nosom ob hišo, saj se bo polnilna vtičnica skrivala za masko, ki jo objemata ozka žarometa. Prvi kupci boste navdušeni še nad dejstvom, da boste dobili točno takšen spring kot je na fotografijah, torej z oranžnimi dodatki. Kako velik je spring? V dolžino meri 3.734 in v širino 1.622 milimetrov, torej je od podobnih konkurentov malenkost širši in daljši, je pa zaradi električne zasnove znotraj več prostora.
Pri Dacii pravijo, da je prostora dovolj za štiri odrasle osebe, spredaj je mogoče v odlagališča spraviti za 23,1 litra krame, nekaj dodatnih drobnarij bo šlo še v predale na zadnjih vratih. Bo pa dacia spring najcenejši z razlogom, saj bo delovno okolje precej špartansko, s čimer praktično ni nič narobe. Notranjost so popestrili z dodatki v modri in ob doplačilu bo na armaturni plošči 7-palčni zaslon multimedijskega sistema, kjer bo mogoče videti tudi sliko kamere za parkiranje. Podobno kot pri novem renaultu clio, bo tudi pri dacii spring klimatska naprava na voljo ob doplačilu, takisto pravo rezervno kolo in poklopni zunanji ogledali, že v osnovi pa so vsa stekla pomična električno, med merilniki pa je 3,5-palčni zaslon za vozniku uporabne informacije. Prtljažnik? Pogoltne zelo solidnih 300 litrov, samo 66 litrov manj kot clio.
Elektromotor tukaj ne bo prekipeval od moči, bo pa zadosten, saj bo proizvedel 33 kW (45 KM) moči in 125 Nm navora, moč pa bo dovajal baterijski sklop, ki pogoltne 26,8 kWh elektrike. Pri Dacii navajajo, da je takšen spring na testiranjih WLTP lahko prevozil do 225 kilometrov, v mestu do 295 kilometrov. Podatkov o pospeških sicer ni, lahko pa spring doseže hitrost 125 km/h. Če bo vključena funkcija eco, se bo največja hitrost zmanjšala na 100 km/h, elektromotor pa bo sprednjima kolesoma dovajal samo še 23 kW (31 KM) moči. Zelo zanimiv je še obračalni krog, saj znaša samo 4,8 metra, torej bo parkiranje zelo enostavno, prav tako pa bo mogoče spring polniti na hitrih polnilnicah z močjo do 30 kW. Na domačem priključku bo baterija polna v 14 urah, na 3,7-kilovatnem v poldeveti uri in na polnilnici z močjo 7,4 kW v petih urah. Poleg tega bo lastnikom na voljo še aplikacija za telefone, preko katere bo mogoče spremljati status vozila, napolnjenost baterije, možno bo celo hlajenje in ogrevanje kabine na daljavo. Dacia spring pripelje spomladi.