G 4x4 bo narejen na osnovi modela G 500, ki je pri nas na voljo za najmanj 163.262 evrov, v Nemčiji enak model stane najmanj 112 tisočakov. Prototip na fotografijah premore še zakamufliran svetlobni trak na strehi in rezervno kolo v velikosti ostalih pnevmatik na prtljažnih vratih. Prva generacija je sicer premogla stranske izpušne cevi, ki jih zavoljo bolj brezbrižne vožnje po terenu tokrat ne pričakujemo, poleg tega pa bo od tal oddaljen vsaj 45 centimetrov, tako kot pretekli model, in bo lahko brodil po največ 1 meter globoki vodi.
Kaj bo pod pokrovom motorja v tokratnem primeru še ni jasno, saj nekatere novice namigujejo, da bodo G 4x4 tokrat pod svoje okrilje vzeli pri diviziji AMG, drugi pa napovedujejo tak motor kot ga premore G 500. V vsakem primeru to pomeni 4,0-litrski turbobencinski motor V8 z dvema turbopuhaloma, ki v G 500 proizvede 310 kW (422 KM) moči in 610 Nm navora, ter pospešek do 100 km/h v 5,9 sekunde. AMG G 63 ima po drugi strani na voljo 430 kW (585 KM) moči in 850 Nm navora, zaradi česar se do 100 km/h požene v 4,5 sekunde, predvsem pa je vsa ta moč več kot dobrodošla na terenu.