Običajno življenjska doba ene generacije avtomobila traja 6, pri Porscheju pa so se odločili, da bodo modelu macan podaljšali življenje v aktualni obliki, kar napovedujejo nove vohunske fotografije iz Nemčije. Prototipna mula na sebi nosi čisto malo kamuflaže, ker niti ni potrebna, saj spremembe ne bodo izrazite. Spredaj bodo drugačni dovodi zraka, malenkost bo popiljena oblika maske in obeh odbijačev, na zadku pa bo drugačen difuzor. Spremenili bodo še pozicijo izpušnih cevi, registrska tablica pa bo postavljena malenkost nižje kot poprej. Nekaj sprememb bo seveda v notranjosti, kjer bo novejši multimedijski sistem z večjim zaslonom, takisto bo verjetno nov volanski obroč, ki bo spominjal na tistega pri porscheju panamera.
Pri motorizaciji verjetno ne bo sprememb, saj so macanu nedavno namenili posodobljeno motorizacijo, vstopni macan pa bo še vedno poganjal 2,0-litrski turbobencinski motor z močjo 180 kW (245 KM) in 370 Nm navora. Macan S uporablja 3,0-litrski turbobencinski motor V6 z močjo 260 kW (354 KM) in 480 Nm navora, s čimer se do 100 km/h požene v 5,3 sekunde. Različici macan GTS in turbo uporabljata enak 2,9-litrski turbobencinski motor V6 z močjo 297 kW (380 KM) in 324 kW (440 KM), zaradi česar se do 100 km/h izstrelita v 4,9 oziroma 4,5 sekunde.
Pri Porscheju so macan prvič posodobili leta 2016, ko so mu dodali nov multimedijski sistem, polne LED luči, drugačen volan in nekaj dodatkov za zunanjost, takisto vstopni turbobencinski motor. Druga posodobitev je bila leta 2018, ko so spremenili podvozje, dodali drugačen obraz, spremenili notranjost in dodali večji zaslon multimedijskega sistema, tudi posodobljene pogonske sklope.