Naši fotografi so zakamufliran prototip ujeli med testiranjem v Detroitu, že takoj pa se opazi, da je avtomobil manj napihnjen kot koncept. Tudi kljuke ne bodo posebne, pač pa so se verjetno zavoljo manjših stroškov izdelave odločili za klasične, zunanji stranski ogledali bosta na vratih, na zadku pa bo tudi manj agresivnosti. Znotraj smo zdaj prvič opazili velik zaslon, ki bi v diagonalo lahko meril 12 palcev, pod njim sta zračnika in še nižje upravljanje s prezračevanjem, ki bo poleg gumbov imelo na dotik občutljivo površino. Seveda je vsepovsod veliko usnja, tudi na armaturni plošči, prav tako so malo vidni tudi digitalni merilniki. QX60 bo še naprej ponujal pogon na sprednji kolesi, ob doplačilu tudi štirikolesni pogon, moč pa se bo na kolesa prenašal po vsej verjetnosti preko klasičnega samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami in ne več preko neskočnostopenjskega menjalnika CVT. Na ta način bo med polnim pospeševanjem v kabini bolj udobno, za pogon pa bo gotovo skrbel tudi 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki v Q60 proizvede 155 kW (211 KM) moči in 350 Nm navora. Novi QX60 bodo Japonci uradno pokazali zgodaj prihodnje leto, v Evropo ne bo zapeljal.