In najboljša stvar? Ne gre samo za omejeno serijo, kar pomeni, da bo na voljo kar nekaj časa. Tehnološko ni bistvenih razlik v primerjavi s kupejem SF90 stradale, torej 4,0-litrski turbobencinski motor V8 skupaj z elektromotorjema proizvede 735 kW (1.000 KM) sistemske moči in 900 Nm navora, zaradi česar se kabriolet do 100 km/h požene v 2,5 sekunde, do 200 km/h pa pospeši v okroglih sedmih. SF90 spider pa premore lahko zložljivo trdo streho, ki se lahko odpre ali zapre v 14 sekundah, na zadku pa za več podtlaka skrbi aktivni spojler. Zaradi strehe se je skupna teža povečala za 100 kilogramov na 1.670 kilogramov, kar sploh ni vplivalo na vozne sposobnosti.
Bencinski motor moč prenaša na zadnji kolesi preko dvosklopčnega menjalnika z osmimi stopnjami, dva elektromotorja spredaj pa poganjata sprednji kolesi, tako da ima SF90 spider dejansko štirikolesni pogon. Izbirnik programov vožnje 'eManettino' je na volanu, preko njega pa so na voljo programi eDrive, hybrid, performance in qualify. Baterija, ki vase sprejme 7,9 kWh elektrike sicer omogoča električno vožnjo do hitrosti 135 km/h in do 25 kilometrov daleč, za 'varčevanje' pri 1.000 'konjih' pa skrbi hibridni način. Ta omogoča, da se moč elektromotorjev po potrebi prenaša na zadnjo premo, seveda pa je za več dinamike med ovinki na voljo tudi vektorska razporeditev navora. Posledično ima pravo kolo vedno na voljo dovolj moči. Baterijo je seveda mogoče napolniti na polnilnici, sama pa se polni preko sistema zavorne rekuperacije in tudi ob pomoči bencinskega motorja.
Za vse, ki želite s svojim ferrarijem SF90 spider na progo, je na voljo tudi paket dodatkov 'asseto fiorano', ki doda posebne blažilnike, ki so jih razvili inženirji pri dirkaškem oddelku GT. Tak SF90 spider je tudi 21 kilogramov lažji zaradi dodatkov iz karbona in titana, kupci pa se lahko odločijo za dvobarvno zunanjost. Notranjost je po večini enaka kot pri SF90 stradale, z izjemo seveda dveh aerodinamičnih plavuti za sprednjima sedežema, ki preprečujeta pretiran vdor vetra v kabino, ko je streha spuščena. Digitalni merilniki v diagonalo merijo 16 palcev, seveda pa ne manjka niti nov volan z na dotik občutljivimi površinami. Različica zgoraj brez bo približno 10 odstotkov dražja od SF90 stradale, torej bo stal najmanj 460 tisočakov.