Koncept urbanaut je nekaj posebnega, saj je dolg približno toliko kot današnji model countryman, po drugi strani pa je precej višji, kot kakšen enoprostornik. Še vedno lahko zaznamo nekaj prepoznavnih elementov, kot so kombinacija luči in maske spredaj, znanih je tudi nekaj oblikovnih linij. Še več, nad konceptom so tako navdušeni v upravi, da resno razmišljajo o proizvodnji, takšna sodobna interpretacija enoprostornika pa bi se lahko znašla na cestah malenkost pred letom 2030.
Najbolj navduši seveda notranjost, kamor lahko potniki vstopijo skozi odprta drsna vrata, ki so zaradi varnosti samo na sovoznikovi strani. Ko se avtomobil zaustavi pa se notranjost spremeni v nekakšno dnevno sobo, saj se sprednja sedeža zavrtita za 180 stopinj, vetrobransko steklo se lahko odpre navzgor in omogoči svež zrak v kabini, armaturna plošča pa se lahko spusti proti tlom in duplira kot ležalnik. Dejansko so stanje kabine razdelili v tri Mini trenutke, ki so jih poimenovali chill (sprostitev), vibe (družabno) in wanderlust (potepanje). V načinu chill se potniki sproščajo ob umirjeni svetlobi na udobnih sedežih v kabini, v načinu vibe se odprejo okna in vrata, vzdušje postane bolj živo, aktivno in družabno, način wanderlust pa je kriv za vožnjo, ki je lahko tudi popolnoma samodejna. S pritiskom gumba se namreč pojavijo volan in stopalki, vsi pomembni podatki pa se projicirajo na tkanino pod vetrobranom.
In čeprav takšnega avtomobila na cestah ne bomo videli še nekaj časa, bo nekaj elementov vidnih na naslednji generaciji vozil Mini, ki prihajajo že leta 2023. Takrat bomo najprej dobili trivratni mini, če bo urbanaut dejansko postal proizvodni model, pa bo narejen na novi električni platformi, ki bo lahko sprejela tako velike baterijske sklope, da bo takšen mini lahko z lahkoto prevozil vsaj 500 kilometrov.