Oblikovno gre za precej drugačen avtomobil kot poprej, ki kljub nekaterim kupejevskimi linijam in nizki strehi ponuja več prostora kot prva generacija. Avtomobil je tudi nižji, daljši in širši, posledično tudi bolj aerodinamičen, predvsem pa bo opazen s svojo prezenco in z 20-palčnimi aluminijastimi platišči, ki bodo na voljo ob doplačilu. Sicer bo mirai v drugo v dolžino merili 4,97, v širino 1,88 in v višino 1,46 metra, medosje pa bo dolgo 292 centimetrov. V notranjosti je velik 12,3-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki zvok predvaja preko zvočnega sistema JBL s 14 zvočniki, pred voznikom pa so digitalni merilniki na 8-palčnem zaslonu. Ker gre za moderen avtomobil je jasno, da je mogoče na sredinski konzoli brezžično polniti tudi telefone.
Pri mirai je zelo pomembna tehnika, ki je od leta 2014, ko so prvič pokazali mirai, znatno napredovala. Čeprav pri Toyoti o pogonskem sklopu še vedno molčijo, bodo gorivne celice verjetno nameščene pod sprednjim motorjem, elektromotor oziroma elektromotorja pa bi lahko bila nameščena na zadnji premi, saj se bo moč prenašala na zadnji kolesi. V primerjavi s prvo generacijo, ki je lahko s 5 kilogrami vodika prevozila do 500 kilometrov, bo novinec lahko prevozil do 30 odstotkov več, torej okoli 650 kilometrov. Polnjenje rezervoarja bo trajalo okoli 5 minut, če boste seveda sploh uspeli najti črpalko za vodik, saj so zaenkrat še redke. Jih bo pa počasi vse več, saj se avtomobilski proizvajalci agresivno pripravljajo na avtomobile, ki jih bo poganjal vodik, slednji pa bodo enkrat tako pogosti, kot so danes hibridne toyote.