Novi ford mustang mach-E bo na cestah prihodnje poletje, še posebej pa bo zanimiva različica GT performance edition, najzmogljivejša v ponudbi, kjer bosta elektromotorja proizvedla kar 358 kW (487 KM) moči in 860 Nm navora. Več moči pomeni tudi malenkost slabši doseg, bo pa kljub temu lahko takšen mustang mach-e prevozil do 380 kilometrov. Za dovolj hitro ustavljanje skrbijo zajetne zavore Brembo z rdečimi zavornimi čeljustmi, že v osnovi pa bo tak mustang mach-E na voljo s prilagodljivimi blažilniki. Barvna paleta bo podobna kot pri kupeju, torej bo na voljo tudi oranžna barva, ki mustangu zelo pristaja, v notranjosti pa se bo posebna različica od ostalih razlikovala po športnih sedežih v sivi barvi z odsevniki ter z dodatnim aluminijem na armaturi. Najbolj brutalen mustang mach-e bo na voljo poleti prihodnje leto.
Da oblika novega električnega križanca vsaj sprva ne bo po godu največjim oboževalcem Fordovega mišičnjaka mustang, so se zavedali tudi v oblikovalskem oddelku, kjer so hoteli ustvariti električni križanec z dušo. Dušo, ki jo je že davnega leta 1964 začela oblikovati prva generacija ameriškega mišičnjaka za množice. Ford mustang mach-E zato premore kar nekaj oblikovnih elementov, ki spominjajo na brata, ki je bliže tlom, predvsem luči so podobne, tudi obraz avtomobila, takisto nikjer na njem ne boste našli Fordovega emblema. Slednjega je namreč nadomestil emblem Mustang.
Mach-E v dolžino meri 4,7 metra in vseokoli premore okrasno plastiko, zaradi odsotnosti klasičnega pogonskega sklopa pa lahko ima krajša previsa in 2.984 milimetrov dolgo medosje. Konvencionalnih kljuk ni, saj so za odpiranje vrat zadolženi gumbi na B- in C-stebričkih, ki delujejo v kolaboraciji z digitalnem ključem na pametnem telefonu. Brez skrbi, če mobilnemu telefonu zmanjka energije, je na enem B-stebričku tudi številčnica za analogni dostop do vozila. V notranjosti bodo potniki navdušeni nad 15,5-palčnim zaslonom na dotik, ki premore nov multimedijski sistem, slednji pa na podlagi telefona, ki je odklenil avtomobil, spremeni vizualen izgled sistema, na podlagi zgodovine iskanj na telefonu pa prilagodi tudi iskanje na multimedijskem sistemu. Spodnji del zaslona je namenjen prezračevalnemu sistemu in premore celo vrtljiv gumb, ki so ga vkomponirali v zaslon.
Pred voznikom so pregledni digitalni merilniki na 10,2-palčnem zaslonu, zgornji del armaturne plošče pa pravzaprav skriva ozvočenje Bang & Olufsen. Ker znajo biti novosti za nekatere moteče, je poleg vhoda za USB-C še vhod za naprave z vhodom USB-A, takisto površina za polnjenje pametnih telefonov in vrtljiv gumb namesto prestavne ročice. V zadku bodo potniki lahko prevažali 402 litra tovora in spredaj še dodatnih 100 litrov.
Mustang mach-E bo lahko imel pogon na zadnji kolesi, oziroma na vsa štiri, ter litij-ionski baterijski sklop s kapaciteto 75,7 ali 98,8 kWh. Vstopni model bo razpolagal z močjo 190 kW (258 KM) in 415 Nm navora, oziroma 210 kW (285 KM) ter 415 Nm navora, če bo lastnik doplačal za večjo baterijo. Pri štirikolesni različici bo moči še več, vstopni model sicer enako 190 kW (258 KM) in 565 Nm navora, z večjo baterijo že 248 kW (337 KM) moči in 565 Nm navora. Najzmogljivejši mustang mach-E GT bo imel skupno kar 342 kW (465 KM) moči in 820 Nm navora, zato bo lahko do 100 km/h pospešil v slabih petih sekundah, drugi modeli bodo enako nalogo opravili prej kot v sedmih oziroma osmih sekundah. Ne glede na zmogljivosti bo mustang mach-E lahko dosegel hitrost 180 km/h.
Cene sicer še niso znane, vendar bo mustang mach-E ob prihodu, kar se bo zgodilo spomladi prihodnje leto, stal vsaj 45 tisočakov.