Toyotina tovarna v Franciji je nedavno izdelala že štirimilijonti model yaris. Gre za najnovejšo hibridno generacijo malčka, ki je luč sveta ugledal leta 1998, za lepši izgled pa je odet v rdeče-črno barvno kombinacijo.
Toyota je prvi yaris predstavila v Parizu, jeseni leta 1998, pozno istega leta pa je stekla proizvodnja. Prodaja priljubljenega mestnega malčka je vsako leto vztrajno naraščala in samo lani je yaris dobil skoraj 224.000 novih lastnikov, nedavno pa je s tekočih trakov v Franciji zapeljal že štirimilijonti primerek. 4. generacija bo marsikoga navdušila s številnimi tehnološkimi bombončki ter z ekonomičnim hibridnim pogonskim sklopom, nedavno pa je zapeljala tudi že na naše ceste. Oblikovno je yaris zdaj bolj oster in čeprav gre dejansko za evolucijo oblike, je zdaj še bolj zanimiv.
Japonci predvidevajo, da se bo najbolje prodajal novi hibridni pogonski sklop, ki bo preko neskončnostopenjskega menjalnika CVT moč prenašal na sprednji kolesi. Sestavljala ga bosta 1,5-litrski trivaljnik z atkinsonovim ciklom in elektromotor, skupna sistemska moč pa še ni uradna. Ve se le, da bo premogel 15 odstotkov več moči kot prej, torej okoli 85 kW (115 KM). Poleg tega je staro nikelj-metal hidridno baterijo zamenjala litij-ionska, ki je 27 odstotkov lažja, skupno pa je celoten hibridni sistem lažji za okoli 20 kilogramov. Posledično bo takšen yaris tudi do 20 odstotkov bolj ekonomičen, vendar uradnih podatkov o porabi goriva še ni. Verjetno je še najbolj zanimivo dejstvo, da se lahko litij-ionska baterija hitreje napolni in izprazni, zato bo elektromotor lahko dobival več elektrike, posledično pa bo mogoče po mestu na elektriko opraviti do 80 odstotkov voženj.
Poleg hibridnega pogonskega sklopa bo na voljo še klasičen 1,5-litrski bencinski trivaljnik, ki bo lahko spojen s šeststopenjskim ročnim ali neskončnostopenjskim menjalnikom CVT, poleg tega bo na voljo še manj zmogljiv 1,0-litrski bencinski trivaljnik, spojen s samo 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Znotraj bo veliko bombončkov, med drugim kar 10-palčni projekcijski zaslon, velik 8-palčni zaslon multimedijskega sistema in trije zasloni pred voznikom, ki skupaj tvorijo digitalne merilnike. Yaris bo kot prvi na svetu imel zračne blazine na notranji strani sprednjih sedežev. 4. generacija bo potnike malenkost bolj prizemljila, saj so položaj sedežev znižali za 36 milimetrov, je pa sicer notranjost v kombinaciji mehkih materialov in robustne plastike. Vstopni toyota yaris je na voljo za najmanj 13.950 evrov.