Tudi električni avtomobili se morajo dobro znajti med ovinki, predvsem zaradi dodatne teže, ki jo zakrivi težka baterija, zato so inženirji električni EQS testirali tudi na Nürburgringu. Proizvodnja bo kmalu stekla in zato lahko avtomobil pričakujemo verjetno konec leta. Močni kamuflaži navkljub lahko vidimo, da je avto nižji in bolj eleganten kot tipični predstavniki avtomobilov z zvezdo na nosu, vključno s CLS, se pa že po postavitvi zunanjih vzvratnih ogledal vidi, da bo tudi v proizvodni obliki zelo podoben konceptu EQC. Ime bo po vsej verjetnosti ostalo enako, avtomobil pa se bo podal v hud boj proti tesli model S, električnemu jaguarju XJ in zamenjavi za volkswagen phaeton. EQS bo narejen na modularni električni platformi MEA, saj platforma MRA, na kateri je izdelan novi razred S, za električni avtomobil ni primerna. Kljub temu da so v Stuttgartu zelo skopi s podrobnostmi, so vseeeno razkrili, da bo EQS s polno baterijo lahko prevozil več kot 700 kilometrov. Tudi zato bo gotovo pregrešno drag.