Proizvodnja novinca bo po napovedih na Japonskem stekla že prihodnji mesec, saj testiranja potekajo že nekaj časa, tokrat pa smo prototipni model prvič ujeli v Evropi. Na prvi pogled bo HR-V izgledal kot moderni križanec s svojo veliko masko, ostrimi lučmi in višje postavljenim pokrovom motorja. Poleg tega bodo večje tudi steklene površine, streha bo manj položna, tako da bodo potniki imeli več prostora za glave, zadek pa bo imel tokrat bolj položno zadnje steklo, kar bo dodalo pridih športnosti. Zadek bo s posebnimi lučmi precej drzen, zaradi 5 centimetrov daljšega medosja pa bo več prostor še za potnike zadaj.
Veliko novosti pričakujemo znotraj, kjer bo armaturna plošča počiščena in bo več na dotik občutljivih površin, prav tako bo več odlagalnih mest, pred voznikom pa digitalni merilniki. Seveda ne bo manjkal niti novi multimedijski sistem na večjem zaslonu na dotik, ki bo podpiral tudi povezovanje preko omrežja 5G. Pričakujemo še razširjen seznam varnostnih sistemov in hibridni pogonski sklop, ki je sestavljen iz 1,5-litrskega bencinskega motorja in dveh elektromotorjev, sistemske moči pa bo za 80 kW (108 KM).