Za pogon še vedno skrbi enak 3,0-litrski turbobencinski motor V6, ki je spojen z elektromotorjem, skupna sistemska moč pa je 300 kW (449 KM) in 700 Nm navora. Podatki o zmogljivosti se ne bi smeli bistveno spremeniti, saj se takšen bentayga do 100 km/h požene v 5,5 sekunde in doseže hitrost 255 km/h, samo na elektriko pa lahko prevozi do 50 kilometrov po testiranjih NEDC, torej slabih 40 po WLTP. Do hitrosti 135 km/h se lahko pelje samo na elektriko, litij-ionska baterija pa pogoltne 17,3 kWh elektrike. Vgrajeni polnilnik premore moč 7,2 kW, tako da se lahko na zmogljivejših polnilnicah baterija napolni v dobrih dveh urah in pol.
Posodobitev se je tokrat osredotočila na obliko in tehnologije, kar pomeni, da ima zunaj bentayga zadnjo izdajo oblikovalskega jezika, tako da je avtomobil spredaj bolj oglat z manjšimi lučmi, zadek pa premore popolnoma drugačne luči in nova prtljažna vrata. V notranjosti bodo novi materiali in na voljo različni paketi, takisto je znotraj drugačen volan, za katerimi so digitalni merilniki. Tudi sredinsko konzolo so predelali in zdaj premore zaslon, ki v diagonalo meri 10,9 palcev. Še vedno je bentayga na voljo s štirimi ali petimi sedeži, pri čemer premore slednja naslon, ki se zdaj pomakne dvakrat bolj nazaj kot poprej, v štirisedežni različici pa je v zadnji vrsti 30 milimetrov več prostora za noge.
Hibridni bentley bentayga bo na naših cestah poleti, vstopni model pa bo stal najmanj 160 tisočakov. Če je domet do 40 kilometrov premalo, pa lahko počakate na drugi priključni hibrid, ki bo verjetno z večjo baterijo takisto na voljo že letos.