Tretji D-max je pravzaprav konkretno prenovljena druga generacija, kar se pri zunanjosti pokaže pri evoluciji oblike, čeprav je vsak zunanji panel popolnoma nov. Poleg tega bo imel D-max odslej 30 milimetrov daljše medosje, boljši modeli pa bodo premogli tudi polne LED luči in 18-palčna platišča. Če vas moti, da je v drobovju še vedno stara platforma, ste lahko pomirjeni, saj so jo inženirji konkretno predelali, dodali lažje materiale in jo v celoti ojačali, poleg tega pa je na voljo novo vzmetenje spredaj in zadaj, dodatna zaščita podvozja in nov električni krmilni mehanizem, ki bo kriv za lažje manevriranje. Isuzu D-max ima do 20 odstotkov bolj togo karoserijo, kljub temu pa je okoli 80 kilogramov lažji od predhodnika, zato bo verjetno na terenu še bolj sposoben, sploh s štirikolesnim pogonom in mehansko zaporo diferenciala zadaj, ki poprej ni bila na voljo. Tovorni prostor ostaja večinoma nespremenjen, le da je malenkost globlji in daljši.
Za pogon je tudi tokrat zadolžen 1,9-litrski turbodizelski stroj, ki proizvede 120 kW (164 KM) moči in 360 Nm navora, moč pa se na kolesa prenaša preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami. Ob doplačilu bo na voljo še samodejni menjalnik s šestimi stopnjami, ki so ga posodobili, da lahko do 25 odstotkov hitreje menjava prestave. Novi D-max se bo pohvalil še s samodejnim zaviranjem in s sistemom za prepoznavanje prometnih znakov, poleg slednjega pa bo v osnovni opremi še omejevalnik hitrosti in sistem za ohranjanje voznega pasu. V notranjosti bo po napovedih nova armaturna plošča z mehkejšimi materiali in multimedijski sistem z 9-palčnim zaslonom, vendar fotografij še niso pokazali. Poleg tega bo novo upravljanje s prezračevanjem, za večje udobje pa so dodali še več zvočne izolacije. Isuzu D-max bo na voljo s pogonom na zadnji kolesi ali na vsa štiri, vstopni model pa bo verjetno stal najmanj 23 tisočakov.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















