Pri Sonyju veliko stavijo na svoj avtomobil, ki so ga pričeli testirati v Evropi. Še več, testiranja potekajo pri naših severnih sosedih, kjer preverjajo delovanje električnega pogona in samovozečih tehnologij.
Sony je svoj vision S prvič predstavil lansko leto na salonu potrošniške elektronike, kjer so predstavili naslednjo generacijo multimedijskih tehnologij in svojo električno platformo. Vision S se lahko pohvali s sistemom za prepoznavanje okolice, ki vključuje 40 kamer in senzorjev, po zaključku testiranj pa bo omogočal 4. nivo samodejne vožnje, torej bo znal na vnaprej določenih odsekih voziti popolnoma sam, brez voznikovega vpletanja. Ta bo sicer še vedno imel možnost prevzema kontrole nad vozilom.
Zaenkrat že zelo dobro deluje drugi nivo samodejne vožnje, torej samodejno pospeševanje, zaviranje in krmiljenje, vendar mora voznik še vedno budno bdeti nad vožnjo, postopno nadgrajevanje do 4. stopnje pa bo potekalo preko programskih posodobitev. Sprednji senzorji lahko preverjajo cestišče pred vozilom do 300 metrov daleč, tudi do 150 metrov za vozilom, saj so v vsak odbijač vgradili sistem LIDAR, ki za delovanje uporablja laserje, predvsem pa je zelo učinkovit v slabi vidljivosti.
Kaj sicer vemo o konceptu? Vision-S je eleganten električen avtomobil, ki premore napredne sisteme za samodejno vožnjo, vizualno pa spominja na porsche taycan. V prvi vrsti so ga izdelali za to, da lahko Sony pokaže, katere tehnologije lahko ponudi avtomobilski industriji, zato so koncept izdelali skupaj s Continentalom, Boschom, ZF, Qualcommom in Nvidio. Verjetno je tudi zato opremljen s kar 33 senzorji za zaznavanje pešcev in predmetov zunaj in znotraj, kjer se lahko prevažajo štirje. Točni tehnični podatki sicer niso znani, vendar koncept poganja par elektromotorjev z močjo 200 kW (272 KM), zaradi česar se lahko Vision-S do 100 km/h požene v 4,8 sekunde in doseže hitrost 240 km/h.
Notranjost zaradi številnih zaslonov malenkostno spominja na hondo E, saj je tudi slika posamezne zunanje vzvratne kamere prikazana na enem od zaslonov na vsaki strani armaturne plošče. Koncept premore še poseben zvočni sistem 360-reality audio, ki ponuja prvovrsten zvok iz zvočnikov, tudi tistih, vgrajenih v sedeže. Japonci sicer platforme za avtomobil niso izdelali sami, temveč so se spečali z graškim podjetjem Magna Steyr, ki proizvaja toyoto supra, BMW Z4 in mercedes-benz G, na cestah pa bomo avtomobil očitno res videli, v vsakem primeru gotovo v igri Gran turismo.