Čehi že nekaj časa napovedujejo, da bo nova škoda fabia izjemno zanimiv avtomobil, saj bo tako kot volkswagen polo, seat ibiza in audi A1 narejen na bolj napredni platformi MQB A0.
Nekateri srečneži so že videli dokončano obliko nove fabie iz gline, in pravijo, da bo imela impresivno obliko. Tako zelo, da bi lahko bila celo bolj zaželena od volkswagna polo. Pričakujte široko masko in deljene LED luči, znotraj pa vsaj 8-palčni zaslon za multimedijo in 10,25-palčni zaslon za digitalne merilnike. Fabia se bo tako posluževala enakega oblikovalskega jezika kot nova škoda octavia, izdelana pa bo na novi platformi MQB A0, zaradi katere bo vožnja bolj udobna in ekonomična. Direktor škode Bernhard Maier je celo dejal, da že komaj čaka, da 4. generacijo spustijo na ceste.
Inženirji pa še vedno pilijo podrobnosti v avstrijskih Alpah, zato je kamuflaža zelo intenzivna. Ker bo imela fabia enako platformo kot polo, ibiza in audi A1, pričakujte podobne motorje, menjalnike in varnostne sisteme, po vsej verjetnosti pa bo na voljo samo še kot majhna kombilimuzina. Vstopni model bo poganjal litrski trivaljnik z močjo 47 (65 KM) ali 55 kW (75 KM), ob doplačilu za turbino pa bo enak motor proizvedel 69 kW (95 KM) ali 84 kW (115 KM). Na voljo bo 1,5-litrski turbobencinski blagohibridni štirivaljnik z močjo 110 kW (150 KM) in 1,6-litrski turbodizel z močjo 58 kW (80 KM) ali 69 kW (95 KM). Na voljo bo še motor, ki bo lahko za delovanje uporabljal ali bencin ali utekočinjen naftni plin, večina vstopnih motorjev pa bo spojenih z ročnim menjalnikom s petimi stopnjami. Na voljo bo še ročni menjalnik z eno stopnjo več ter dvosklopčni robotiziran menjalnik DSG s sedmimi stopnjami. Nova fabia bo na cestah poleti prihodnje leto.