Italijani so nedavno pokazali svežo različico avartha 595, ki se ponaša z nekaterimi kozmetičnimi spremembami in posodobljenimi pogonskimi sklopi, s katerimi ustrezajo novim okoljskim normtivom.
Pri klasičnem 595 ni veliko sprememb, je pa velika novost v notranjosti, kjer so spremenjeni merilniki in merilnik pritiska turbine je po novem osvetljen z belo in ne več z rdečo barvo. Poleg tega so način vožnje 'sport' spremenili v 'scorpion', posledično pa so spremenili tudi gumb za načine vožnje. Manjkala ne bosta niti športna usnjena sedeža, prešita z vzorci v obliki diamanta, poleg tega je na voljo nekaj novih barv. Različica 595 competizione je prejela drugačno zunanjost in nova 17-plčna platišča, ki se poklanjajo dirkalniku lancia delta integrale iz 90. let preteklega stoletja. Nova mat barva se poklanja fiatu 131 abarth iz 70. let preteklega stoletja, v notranjosti pa takšen 595 premore še alcantaro na armaturni plošči in karbonsko folijo na prestavni ročici.
Vsak abarth 595 se bo zdaj lahko pohvalil z novim 7-palčnim zaslonom novega multimedijskega sistema in zvočnim sistemom BeatsAudio s šestimi zvočniki, digitalnim ojačevalcem z osmimi kanali ter 200 milimetrov širokim nizkotoncem v prostoru za rezervno pnevmatiko. 1,4-litrski turbobencinski štirivaljnik je praktično enak kot poprej, le da zdaj ustreza normativu Euro 6D. V osnovi motor proizvede 106 kW (145) KM, različica turismo jih premore 121 kW (165 KM), najmočnejšia competizione in esseesse pa 132 kW (180 KM). Moč se preko šeststopenjskega ročnega menjalnika prenaša na sprednji kolesi, ob doplačilu preko robotiziranega. Osveženi modeli abarth 595 bodo na voljo od februarja, tako v izdaji s trdo in mehko streho, vstopni pa bo stal najmanj 20.490 EUR.