Tehnologija in platforma EMP2 sta enaki pri vseh prej naštetih modelih, tako da se bodo kupci na koncu morali odločiti na podlagi zunanje oblike. Za pogon je zadolžen elektromotor z močjo 100 kW (136 KM), moč pa zagotavlja baterijski sklop, ki pogoltne 50 kWh elektrike. Takšen e-rifter se do 100 km/h požene v 11,2 sekunde in doseže hitrost 135 km/h, v osnovi pa premore polnilnik z močjo 7,4 kW, ob doplačilu z močjo 11 kW. Pri šibkejšem se baterija napolni v dobrih sedmih urah, pri močnejšem v slabih petih, v obeh primerih pa je na voljo še možnost hitrega polnjenja na polnilnicah z močjo 100 kW, kjer se baterija do 80 odstotkov napolni v 30 minutah.
V notranjosti ne manjkajo digitalni merilniki in multimedijski sistem na 8-palčnem zaslonu, na voljo pa sta tako klasična različica, ki v dolžino meri 4,4 metra, kot različica s podaljšanim medosjem, ki na metru pokaže 4,75. Pri petsedežni in sedemsedežni različici je velikost enaka, od 775 do 4.000 litrov, na voljo pa je tudi veliko osnovne opreme, kjer so vključeni sistemi za samodejno zaviranje v sili in opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu, takisto kamera za pomoč pri vzvratnemu parkiranju. Cene bodo znane proti koncu leta.